Terug naar overzicht
Wij hebben onze kaars gekocht in het winkeltje van de abdij in Dendermonde. Je vindt er nu niet zulke speciale kaarsen, maar wij vonden er toch ons goesting. Je vindt dat winkeltje in de Dijkstraat in Dendermonde centrum. Keuze uit: piramide, 2 piramides die met ringen verbonden zijn aan elkaar, rechthoek met twee wieken, vierkant met daarin nog een vierkant, ronde... Ook kaarsen waarin je een theelichtje kan zetten, zodat je ze telkens opnieuw kan gebruiken. Succes met je zoektocht!
Dag Jasmien, Wij hebben onze kaars gevonden via het internet 'ateljee lalyboo'. Ga ma is kijken. Er zijn wel wat mogelijkheden. groetjes ria
Hallo, Wij gaan onze kaars halen bij compagnie de sporen.Deze mensen hadden vorig jaar een standje op de kerstmarkt in Gent en ze hadden echt heel mooie kaarsen bij.Het is een initiatief van beschut wonen. Dus denk dat die misschien wel een stuk goedkoper zijn dan de gewone winkels en je steunt er ook nog het goede doel mee.Je kan ze vinden op www.compagniedesporen.be Veel succesgroetjes An
Ik heb gisteren net onze huwelijkskaars besteld bij www.boutiqueathome.be Ga maar eens een kijkje nemen!
Kaarsen Bert in Gent. Hij heeft een website. Mooie kaarsen, wij gaan onze huwelijkskaars daar ook bestellen.
Ja, idd! Bij Kaarsen Bert hebben ze er hele mooie... (Gent, id buurt van St pieters station) Je hebt een hele grote keuze, ze zijn één voor één prachtig...! Veel suc6! C.
Bedankt allemaal! Ik ga morgen eens een bezoekje brengen aan kaarsen Bert, en anders bestel ik ergens iets online. Nog veel werk voor de boeg, en de zenuwen beginnen nu echt meer en meer op te borrelen! groetjes,