Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

3-5-2011 23:24:01
We hebben zitten twijfelen...enkele weken geleden, hebben we hier een paar gedichten geplaatst voor "annulatie trouwkleed" door sterfgeval.

Om terug wat "leven" en vreugde" in de familie te brengen, wilden wij vervroegd onze invitaties uitdelen in de familie, een moeilijke opgave, omdat je niet weet, of je er goed aandoet of niet, of je beter afwacht enz.....

Mijn schoonzus, zei, het wordt tijd dat we de invitatie ontvangen...
En zo zijn we gestart met de uitnodigingen persoonlijk te brengen....bijna een ganse dag vandaag.
En.....iedereen is dolgelukkig! Iedereen kontent, dat er toch weer wat geluk op komst is in de familie, na alles wat we hebben meegemaakt.

Het doet deugd om weer gezichten te zien, met een glimlach. Het zal het verdriet niet wegnemen, maar een stuk draaglijker maken. Alhoewel dat 18jnui, de dag dat zij gingen trouwen, een moeilijke dag zal worden.

jeff
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 817

frida
6-2-2010
 Meld misbruik4-5-2011 7:48:36

He Jeff,

Fijn dat er een beetje vreugde terug is in uw familie. Natuurlijk zal 18 juni een hele nare dag worden. Verdriet slijt maar het gemis zal blijven.

Veel sterkte . Frida

marjan
16-7-2011
 Meld misbruik4-5-2011 8:03:55

Oh hoe leuk, bij mijn aangetrouwde familie ook een sterfgeval en een zwangerschap tegelijk en heb gezien bij hen dat ze zich daar echt aan optrekken en het effectief de pijn (een beetje) verzacht. Veel succes de 18de juni, zal inderdaad een moeilijke dag zijn!

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik4-5-2011 8:42:52

Hey Jeff, wel leuk dat jullie familie er zo op reageert! Voor hen is het iets om naar uit te kijken en het geeft jullie toch ook een duwtje in de rug om iets 'onbezorgder' (al is dat een relatief begrip in deze situatie...) te genieten tot aan jullie dag :-).

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik4-5-2011 9:23:11

Hallo Jeff,

Ja idd, ik denk dat jullie er goed aan gedaan hebben ze al rond te dragen. Uiteindelijk zal iedereen nu wel op wacht zijn naar "gelukkigere" dagen.
Voor 18/6 wens ik jullie alvast veel sterte. Probeer van die dag met je toekomstige te genieten en nèt extra gelukkig te zijn dat jullie elkaar hebben.

Succes nog met de voorbereidingen.

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik4-5-2011 12:37:29

Hallo Jeff,

Je hebt er inderdaad goed aan gedaan om de uitnodigingen al rond te dragen: het doet deugd om de mensen wat zonneschijn te brengen, ook al is het verdriet nog zo groot en vers. 18/06 zal ongetwijfeld een héle zware dag worden, daarom wil ik jullie en de familie alvast veel sterkte toewensen.

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik4-5-2011 13:19:26

Hey,

Ik ben echt content dat ze het zeer positief opnemen in de familie...
Hoe moeilijk een overlijden binnen een familie ook is en doorweegt er moet zeker nog plaats gemaakt worden voor gelukkige momenten. En jullie geven weer die sprankel hoop!! En het is zeker niet dat jullie het verlies vergeten zijn..., 18/06 zal moeilijk worden, maar mag zeker jullie geluk niet in de weg staan...jullie hebben een goede keuze gemaakt

Veel succes nog met het rondbregen. Jullie zijn zeker op tijd genoeg met jullie kaarten..

Groetjes Ellen

monica
26-8-2011
 Meld misbruik4-5-2011 19:27:44

Dat is ook leuk voor jullie dat de reactie's positief waren,want voor jullie is het ook moeilijk die voorbereidingen te maken met zo een verdriet.. alvast sterkte op 18/06

Monica

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...