Terug naar overzicht
He Jeff, Fijn dat er een beetje vreugde terug is in uw familie. Natuurlijk zal 18 juni een hele nare dag worden. Verdriet slijt maar het gemis zal blijven. Veel sterkte . Frida
Oh hoe leuk, bij mijn aangetrouwde familie ook een sterfgeval en een zwangerschap tegelijk en heb gezien bij hen dat ze zich daar echt aan optrekken en het effectief de pijn (een beetje) verzacht. Veel succes de 18de juni, zal inderdaad een moeilijke dag zijn!
Hey Jeff, wel leuk dat jullie familie er zo op reageert! Voor hen is het iets om naar uit te kijken en het geeft jullie toch ook een duwtje in de rug om iets 'onbezorgder' (al is dat een relatief begrip in deze situatie...) te genieten tot aan jullie dag :-).
Hallo Jeff, Ja idd, ik denk dat jullie er goed aan gedaan hebben ze al rond te dragen. Uiteindelijk zal iedereen nu wel op wacht zijn naar "gelukkigere" dagen. Voor 18/6 wens ik jullie alvast veel sterte. Probeer van die dag met je toekomstige te genieten en nèt extra gelukkig te zijn dat jullie elkaar hebben. Succes nog met de voorbereidingen.
Hallo Jeff, Je hebt er inderdaad goed aan gedaan om de uitnodigingen al rond te dragen: het doet deugd om de mensen wat zonneschijn te brengen, ook al is het verdriet nog zo groot en vers. 18/06 zal ongetwijfeld een héle zware dag worden, daarom wil ik jullie en de familie alvast veel sterkte toewensen.
Hey, Ik ben echt content dat ze het zeer positief opnemen in de familie...Hoe moeilijk een overlijden binnen een familie ook is en doorweegt er moet zeker nog plaats gemaakt worden voor gelukkige momenten. En jullie geven weer die sprankel hoop!! En het is zeker niet dat jullie het verlies vergeten zijn..., 18/06 zal moeilijk worden, maar mag zeker jullie geluk niet in de weg staan...jullie hebben een goede keuze gemaakt Veel succes nog met het rondbregen. Jullie zijn zeker op tijd genoeg met jullie kaarten.. Groetjes Ellen
Dat is ook leuk voor jullie dat de reactie's positief waren,want voor jullie is het ook moeilijk die voorbereidingen te maken met zo een verdriet.. alvast sterkte op 18/06 Monica