Terug naar overzicht
Hey, wat was de fout dan precies? Bij ons zat er plotseling ook een mini schrijffoutje in. Zo goed als iedereen leest erover, dus hebben wij besloten om ze niet opnieuw te laten drukken. Alle uitnodigingen zaten al in enveloppes die al allemaal geschreven waren en de meeste al uitgedeeld. Voorlopig nog maar 3 opmerkingen gehad, dus dat valt allemaal wel me! Groetjes
Hoi Mireille, het hangt er inderdaad vanaf wat de fout juist is maar wel heel jammer natuurlijk. Maar komt allemaal goed hoor! Als iedereen maar op de juiste plaats op het juiste moment is ;-) xxx
Foutje in het kleine gedichtje links. Mijn mama vindt het zot dat ik dat opnieuw heb laten doen.We hebben er nog maar 8 gebust en ondertussen hebben er daarvan al 3 laten weten dat er een foutje in staat.... ben dus blij dat ze opnieuw in herdruk zijn. Ik heb dan wel een zo klein mogelijk aantal genomen en geen reserve!
hey, Begrijp dat je jou trouwkaarten opnieuw hebt laten drukken (zelf zou ik over zo een foutje overlezen met mijn dyslexie, maar begrijp jou keuzen...) Alvast nog heel veel succes met de toch wel naderende trouw. Groetjes Ellen
Tja als er al 3 van die paar al hebben laten weten dat er een foutje instaat, dan zou ik dat ook doen. Je zult ze wel tijdig hebben