Nu Online
Momenteel zijn er 526 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foutje in aankondiging

3-5-2011 23:27:51
Alles mooi op tijd klaar, dit weekend al een paar uitnodigingen in de bus gestoken en de rest klaar om naar de post te brengen.
Zondag het 1e berichtje van vrienden: foutje in uitnodigingen.
Toch even van wakker gelegen! Vermits mijn toekomstige in het buitenland is voor zijn werk heb ik dan maar zelf beslist om ze opnieuw te laten drukken.
Ik krijg het toch niet over mijn hart om de aankondigingen mét een fout te posten!
Hopelijk zijn ze er snel want we huwen op 2/7!

Mireille
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1126

Vanessa
3-6-2011
 Meld misbruik4-5-2011 6:07:32

Hey, wat was de fout dan precies? Bij ons zat er plotseling ook een mini schrijffoutje in. Zo goed als iedereen leest erover, dus hebben wij besloten om ze niet opnieuw te laten drukken. Alle uitnodigingen zaten al in enveloppes die al allemaal geschreven waren en de meeste al uitgedeeld.
Voorlopig nog maar 3 opmerkingen gehad, dus dat valt allemaal wel me!

Groetjes

lies
2-7-2011
 Meld misbruik4-5-2011 6:31:21

Hoi Mireille,

het hangt er inderdaad vanaf wat de fout juist is maar wel heel jammer natuurlijk. Maar komt allemaal goed hoor! Als iedereen maar op de juiste plaats op het juiste moment is ;-)

xxx

Mireille
2-7-2011
 Meld misbruik4-5-2011 7:50:00

Foutje in het kleine gedichtje links. Mijn mama vindt het zot dat ik dat opnieuw heb laten doen.
We hebben er nog maar 8 gebust en ondertussen hebben er daarvan al 3 laten weten dat er een foutje in staat.... ben dus blij dat ze opnieuw in herdruk zijn. Ik heb dan wel een zo klein mogelijk aantal genomen en geen reserve!

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik4-5-2011 13:09:14

hey,

Begrijp dat je jou trouwkaarten opnieuw hebt laten drukken (zelf zou ik over zo een foutje overlezen met mijn dyslexie, maar begrijp jou keuzen...)

Alvast nog heel veel succes met de toch wel naderende trouw.

Groetjes Ellen

monica
26-8-2011
 Meld misbruik4-5-2011 19:24:00

Tja als er al 3 van die paar al hebben laten weten dat er een foutje instaat, dan zou ik dat ook doen. Je zult ze wel tijdig hebben

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info