Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De laatste frustraties !!

4-5-2011 8:05:04
Amai amai, 'we gaan er geraken'. Onder dit motto ben ik volle moed een 5de keer mijn suite en tafelschikking aan het doen!!

De laatste verwikkelingen:

Mijn stiefzus kon niet komen met haar vriend naar de suite want ze had plots evaluatie en les. Zij werden vervangen door zijn neef en nicht (die hij beschouwd als broer).

Mijn andere zus vraagt nu ofdat we een extra plaatsje kunnen voorzien voor haar nieuwe vriend die zo spoedig mogelijk zal haasten om van Brussel naar Kortrijk te gaan (de winkel sluit pas om 19u).

Opeens komen er 5 mensen niét, met als gevolg dat ik met twee hele kleine tafels zat. Gelukkig is het familie, dus daar maken we één grote tafel van!

Grmblllllllll wat een miserie !!!! Mààr, we gaan er geraken

Ik werd trouwens vanochtend wakkergebeld door zijn getuige (hij heeft zijn vrijgezellen dit weekend). Met nog een hele uitleg enz over zijn vrijgezellen. Hij is camionchauffeur en komt wrs niet meer terug in Belgie, dus moet ik effe achter "sletterige kledij" (stay ups, rokje en topje) Ze gaan wat uitsteken met mijn ventje ... En ook ne pamper! Ze gaan hem zo op kortrijk paasfoor laten rondlopen
Mwehhehe aan ieder zijn toer om belachelijk te worden gemaakt xD !

Aurelie
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 922

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik4-5-2011 8:10:02

Hoi Aurelie!

Amai, ik hoop dat dat er bij ons niet zoveel problemen zijn met mensen die afbellen of extra personen bij willen na de deadline... maar ik vrees ervoor!

Ik krijg al stress als ik het begin van je berichtje lees!

Khoop dat jij je kan kalm houden en hoop dat je kan genieten van de laatste dagen... de laatste loodjes wegen het zwaarst :)

Succes!

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik4-5-2011 8:37:59

Vooral blijven in- en uitademen ;)

Bij ons zal het ook nog wel zwaar worden op gebied van genodigden maar we zullen er allemaal wel komen!

Nog veel succes met de laatste regelingen!

Ki
13-5-2011
 Meld misbruik4-5-2011 8:46:29

Aurelie, rustig in- en uitademen... Hopelijk niet te veel stress. Het komt allemaal in orde. Soms verlies ik ook beetje moed met al die laatste telefoontjes met toch wel, toch niet...
Ons dagje is bijna daar, nog eventjes en we mogen hele dag genieten.

Veel succes!

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik4-5-2011 8:52:39

Breath-in , breath-out ... Wie komt er mij coachen

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik4-5-2011 10:59:14

Hey Aurelie,

Probeer u ma ni op te jagen, voor niets nodig!! Zolang dat de belangrijkste mensen aanwezig zijn komt alles goed eh ;)
Geniet er ma van !! Stress??? wa stress ?,!!! ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...