Terug naar overzicht
in van die bruidswinkels ga je waarschijnlijk je keuze vinden (had ik ook en ik heb maat 42 met klein hak ... die maat is ook niet altijd makkelijk te vinden)ze zijn natuurlijk wel duurder dan bij brantano;... maar als het niet anders gaat, dan moet het welMieke13/05/06
Heb mijn schoenen gekocht bij Atame in Leuven. Marijke20/05/06
Bij Gabrielli in roeselare hebben ze naar het schijnt heel veel keuze!! Heb dit als advies gekregen van mijn bruidswinkel.Ik heb ze bij mijn bruidswinkel zelf gekocht: het zijn er van Sofie Sposa, geen hoge hak, maar toch zeer elegant, maat 39...Maar ga zeker eens naar Gabrielli, ik denk dat het echt de moeite is!Vele groetjes,Saar (25/08/06)
Hoi Elke,Ik ben dit weekend naar Van Loock in Zandhoven gereden voor mijn schoenen en heb ze daar zonder problemen gevonden :)GroetjesSofie11/08/06
Ga zeker eens naar Gabrielli in Roeselare, normaal gezien moet je hier zeker iets vinden, ze hebben trouwens niets anders dan trouw en suiteschoenen.Ik heb de mijne daar ook gekocht. Ze zijn van Luca Renzi en kosten 140 euro.De prijzen beginnen vanaf +/- 100 euro tot....groetjes en succesann-sophie09.09.06