Terug naar overzicht
Leuk hé Renske! Kon ook niet wachten om hier te posten dat de 100 weg was, ondertussen al aan 76 en aftellen maar Gisteren tot het besef gekomen oei wat gaan we doen als de dag voorbij is... ik denk in een zwart gat vallen want nu is het forum er en opzoeken en plannen en dan niets meer... Geniet dus zolang je nog kan! Groetjes Penny
idd penny wat te doen nadien de bruidjes in spe dan helpen zeker ;-)
idd en zeggen dat die stress voor niks nodig zal zijn of juist wel.
hmmm het begint hier toch al een beetje hoor gewoon omwille van oei alles is al in orden maar wat nu nog te doen ben ik zeker niets vergeten maar al paar keer nagedacht en lijstjes bezien dusja
Hey Renske, hier staan er vandaag nog 100 op de teller, leuk hé, ik vind het zo zalig dat alles dichterbij komt, we zijn begonnen met het uitdelen van de uitnodigingen, das ook zo een zalig gevoel dat maakt het zo echt hé. Verder zijn wij ook bezig met de copies van het misboekje, ik ben gisteren begonnen met het maken van de enveloppendoos, nu moet ik me dringend eens gaan bezighouden met de deco van kerk en zaal en eens gaan kijken voor tafellakens en servetten en van die zaken. Verder denk ik dat het meeste geregeld is. Laat ons dus nog maar even genieten van de trouwstress grtjs joke
hoi joke tof hé , en gek het stiefzusje van men verloofde verjaart op 13 augustus en noemt ook joke :-) maarja soit al die dingen die je juist zij zijn hier al gedaan buiten de kopies van misboekje natuurlijk heel mij keldertje ier sta vol met trouwspulletjes het papier voor op de tafels enzo onze bedankjes ik kan gewoon niet meer wachten! ;-) grtz renske
Hey Renske, hoe heb jij dat papier voor op de tafels ingeschat, ik vind da zo moeilijk , hoe weet je nu hoeveel meter je moet nemen, pfff ben al zo vaak in de Ava geweest maar twijfel altijd weer. Grappig van je stiefzusje moet lukken he grtjs joke
Bedankt Renske zal het er dan ook maar op wagen met een gok. grtjs joke
Hier al een weekje de 3 cijfertjes ingeruild voor maar 2...ieder bruidje maakt zich zorgen over vanalles. Ik denk dat ik de laatste 6 weken in actie ga schieten voor de laatste finishing touches...:)dan heb ik lekker vakantie;)
geweldig ruth ben blij dat ik toch niet zoo heeel veel moet doen wnt kan er niet tegen voor alles op het laatste moment te doen.
Hier ook de 99 dagen op de teller, de tijd vliegt hé. grtjs