Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Menukaarten

4-5-2011 10:56:20
Hoi bruidjes,

Ik zit met een probleem i.v.m. de menukaarten.
Wij hebben donkerbruine vierkante uitnodigingen met foto (van mercard), maar wij vinden geen menukaart die daarbij past. Ik heb al op websites van mercard en buromac gekeken, maar ik vind geen geschikte kaart. Graag zouden wij een menukaart hebben met de titel 'menu' erop en daaronder onze namen en datum. Foto hoeft niet.
Weet iemand nog andere sites waar je menukaarten kan bestellen in donkerbruine kleur?

Bedankt!
Groetjes

Vicky
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 389

bobo
2-2-2013
 Meld misbruik4-5-2011 11:14:45

Dag Vicky

Ik zou u aanraden om gewoon eens naar de drukker te stappen.
Die kan u een ruime keuze papier voorstellen. Er zit vast en zeker wel iets bij dat past bij uw uitnodigingen!
Succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...