Terug naar overzicht
Hey Ellen, wij hadden iets meer dan maand op voorhand mensen laten bevestigen. Moet wel zeggen dat we jammer genoeg dit weekend (minder dan twee weken op voorhand) nog mensen hebben gehad die plots wel/niet komen. Dus moet tafelschikking toch nog snel snel herschikt worden... En ik hoor dat ik niet de enige ben, dus maand op voorhand bevestigen geeft geen certitude dat je op je gemak de tafelschikking kan doen... groetjes,Kirsten
Bij ons is dat ook een maand op voorhand. Aan de zaal moeten we het aantal ongeveer 2 weken vooraf kunnen doorgeven. Ik hoorde al dat je vaak nog mensen moet opbellen, omdat heel wat mensen 'vergeten' te verwittigen. Dus wilden we nog wat extra tijd om dat in orde te kunnen brengen.Natuurlijk kunnen er altijd last-minute wijzigingen zijn. Iemand wordt ziek, iemand breekt zijn been, ... Hopelijk natuurlijk zo weinig mogelijk!
@ Sylvie jammer genoeg moet ik je ontgoochelen maar niet alle last-minute wijzigingen zijn met een (grondige) reden, de aanpassingen bij ons waren allemaal door dingen die al lang geweten waren en niet door overmacht
Hoi, hoi, Wij trouwen op 10/06 en hadden als einddatum om te verwittigen 1/05. Op 1/05 moesten er nog ongeveer 20 reageren voor het avondfeest en nog 60 voor de receptie. Ondertussen nog maar 2 voor het avondfeest (waarvan 1 heeft laten weten dat hij het pas rond 15/5 weet) en nog ongeveer 40 voor de receptie. We hadden speciaal gekozen voor zo vroeg te laten verwittigen omdat we dan nog ruim de tijd zouden hebben om nummers op te zoeken en te bellen. Want dat neemt toch ook even tijd in beslag hoor. Succes nog met de voorbereidingen Groetjes Nathalie
Wij trouwen 26/08 en onze antwoorden "zouden normaal" ten laatste de 31/07 binnen moeten zijn
Bij ons moeten ze ten laatste 3 weken voor onze trouwdatum bevestigen.