TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
renske
12-8-2011
|
4-5-2011 12:35:45
kop op meid geniet er van ik heb momenteel al dagen van pfff kan ik nu echt niets meer doen maarnee hoor alles is al gebeurt! :-( en hier eindelijk al 99dagen op de teller nu gaat het nog sneller gaan :-) met alle zenuwe op komst natuurlijk zojuist wilde ik mijn gsm opladen en steek de oplader in laptop en toen kwam ik tot ontdekking dat dit niet lukte :-p
al verstooid door de stress zeker? :-p
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
4-5-2011 12:47:12
oooh ik ken dat gevoel...hier zitten we nu aan 394 dagen! Ik was al blij dat ik enkele dagen terug '400' zag staan maarja ondertussen hou ik me bezig met opzoekwerk, en de dingen wat vergelijken. We mogen natuurlijk niet te snel zijn met kiezen, en dan misschien fouten maken. Nu ja, we hebben nog genoeg andere dingen te doen dit jaar... mijn schoonmoeder wordt 50 nu eind mei en geeft een groots feest en we zijn nu ook bezig met een act klaar te maken voor haar en haar tweelingsbroer. Daarna verjaart mijn schoonvader, ook50! dus dan gaan we dan ook weer iets doen. Daarna verjaart mijn papa ook en hij wordt er 60! Dus dan ben ik wel blij dat we al die dingen nog hebben om ons bezig te houden. Heb dan ook gemerkt dat de tijd ook sneller vorbijgaat De grote dag zal er sneller zijn dan dat je denkt! Even tanden bijten hé! groetjesss!!
|
|
ellen
14-4-2012
|
4-5-2011 12:58:37
Hey, Herken jou gevoel, kijk er ook al naar uit van toen ik nog klein meisje ben... En eens de dag zal het dan weer zo snel voorbij zijn... We zullen er denk ik sneller zijn dan dat we denken... Alvast nog heel veel groetjes en voorbereidingsplezier. Ellen
|
|
Penny
20-7-2011
|
4-5-2011 12:58:55
met alle respect maar waarom kiezen jullie dan een datum nog zo ver weg...
Ik ben in 25 februari 2011 ten huwelijk gevraagd en wij trouwen 20 juli 2011.
Niet te lang en ook niet te kort om alles te plannen.
Om echt een jaar of meer van te voren te plannen had ik het idee dat het nog veel te lang ging duren...
|
|
Chantal
16-6-2012
|
4-5-2011 13:24:21
@Penny...op zich een logische redenering, maar soms kan het ook niet anders dan een datum ver weg te kiezen. Bijvoorbeeld in mijn situatie: mijn schoonzus (zus van mijn vriend) trouwt dit jaar in juli...wij zijn sinds januari 2011 verloofd en wij wilden niet de spotlight stelen van mijn schoonzus (dat is hun dag...dus vind ik ook niet dat wij nog ver heen moeten trouwen). In het najaar willen wij absoluut niet trouwen: dan zijn er al veel te veel verjaardagen/familiefeesten in de familie (o.a moemoe die 80 jaar wordt en een groot feest geeft). Dus dan zitten we al in voorjaar 2012...dan is het rekening houden met wat het beste uitkomt voor het werk (wanneer komt het uit voor het werk dat we op huwelijksreis gaan, want 5 weken verlof kunnen we beiden niet zo maar in een drukke periode nemen....dus maart-april-mei viel al af). Dus uiteindelijk is het juni geworden...en dan sta je dus nog op een teller in de 400 dagen!
|
|
Chantal
16-6-2012
|
4-5-2011 13:25:36
Amai grote typfout: *nog ver heen --> moet zijn 'nog voor hen'
|
|
Emily
26-5-2012
|
4-5-2011 13:30:48
Ik vind eigenlijk net dat het wel snel vooruitgaat! Ik ben 10 januari ten huwelijk gevraagd, we wilden in de lente trouwen dus 2012 was haalbaar, 2011 niet, zeker niet voor iemand die alles perfect wilt geregeld hebben en niet houdt van stress (jep, that's me). Wij hébben dan ook gewoon geweldig veel werk: een kasteellocatie waarbij de zaal volledig moet aangekleed worden van meubels, bloemen, versiering, licht, er is zelfs geen keuken voor de cateraar (die we ook zelf moeten zoeken, maar dat wilden we net),brouwer zoeken, enz enz. Zéér veel werk, ook voor de buitenceremonie, maar we kunnen de tijd goed gebruiken! Ben zoveel aan het zoeken en vergelijken dat er nog steeds niet veel vastligt, twordt tijd dat we een paar knopen doorhakken maar vind het zaaaaaaaalig om daarmee bezig te zijn! En dat is natuurlijk het 'handige' aan onze formule: zoveel te regelen en te zoeken, dat het nodig is om er veel mee bezig te zijn! En 18 juni 1 van mijn persoonlijke hoogtepunten: dress-hunting! kijk er echt naar uit. Voor de rest: geduld is een mooie deugd he ;-) hier nog 387 dagen te gaan! Gewoon proberen véél op te zoeken, vergelijken etc, maar nog niet direct alles kiezen, dan blijft er nog wat over om te doen én ben je zeker van je keuze!
|
|
Patricia
2-6-2012
|
4-5-2011 13:37:34
Hey,
Ja ook ik ken dat gevoel wel goed hoor. En inderdaad voor ons zat er ook niet veel anders op dan voor juni 2012 te kiezen...Je zal dus zeker ook wel je redenen hebben hé Tiffanie. We zijn allemaal dezelfde hoor, heb een tijdje geleden ook zoiets in die stijl geplaatst en uit de vele reacties te lezen was het duidelijk dat ik niet alleen sta. 't Grappige is wel, dit blijkt voor 100% een vrouwelijke "ziekte" te zijn .
Ik denk nu al vaak, goh, wat gaat dat zijn na het huwelijk ... waarmee houdt een mens zich dan bezig, ik ga niets meer om handen hebben, als je nu ziet hoeveel tijd je er per dag al mee bezig bent. En uiteindelijk zal dan pas weer alles "normaal" worden en zullen we onze normale activiteiten wel weer boven halen. Hoe dan ook, maak je geen zorgen, je bent geen zeldzaam geval!
@Patrizia ... heb net dezelfde reactie gehad als jij, en kijk, intussen zitten we al aan 394 hé
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
4-5-2011 15:21:10
Hey partners-in-crime! :-) Hier nog 359 dagen vandaag!!!! @Peggy : ik ben tijdens de kerstperiode gevraagd en wij hadden een voorkeur om in september/oktober 2011 te trouwen. We hebben direct heel wat mails verstuurd naar verschillende zalen maar er was nagenoeg niets meer beschikbaar voor onze data! Enkel vrijdagen, maar wij wilden graag 'n zaterdag. De (donkere) winter was voor ons geen optie dus dan wordt het al direct april he! Wij hebben ook speciaal voor het voorjaar gekozen omdat zomer '12 ons wel heeeeeeel ver weg leek... Groetjes en nog veel succes iedereen! Ongetwijfeld tot op het forum! ;-)
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
4-5-2011 15:32:04
@penny: omdat wij niet de luxe hebben dat onze ouders alles betalen en ik pas sinds juni afgestudeerd ben en sinds september als lerares aan het werk ben...
plus, we wilden de feestzaal van onze dromen en daar moet je ruim op voorhand reserveren...
nu moet ik eerlijk toegeven dat ik het dom van mezelf vind dat ik niet bv. april ofzo gekozen heb... maar anderzijds, heb ik sowieso verlof in de zomervakantie en is het wel makkelijker naar huwelijksreis , planning, ... toe! :-)
en als het aan mij gelegen had, en we hadden het budget en een mogelijkheid voor feestzaal, dan was het juli dit jaar geworden ! ;-)
|
|
Lies
18-8-2012
|
4-5-2011 16:07:26
Ach, hier nog 472 op de teller, maar toch zijn we wel al aan het plannen, de zaal en de catering zouden we toch al graag gepland hebben... Maar we hebben ook nog een verhuis om ons mee bezig te houden en dan de trouw van mijn mama in februari 2012...
Hoewel het me opgevallen is dat ik niet de enige ben die al aan het plannen is... Eerst dacht ik dat m'n vriend het allemaal wat te snel vond gaan en er niet veel mee te maken wou hebben, maar ik merk elke dag dat hij toch wel 1 vraag stelt of 1 ding heeft opgezocht. En dat maakt het uitkijken des te leuker. Ik denk dat het vooral de tijd is die je samen doorbrengt om samen uit te kijken naar jullie/onze dag die het zo mooi maakt. En ik denk dat je als koppel nog erg veel van en over elkaar kan leren gedurende de voorbereiding. Zelfs al ben je al lang samen...
Dus ik zit er niet mee in dat het nog zo lang gaat duren... Zo hebben we tegelijkertijd meer én minder tijd om te stressen over dingen!
|
|
mieke
7-7-2012
|
4-5-2011 19:16:09
Troost je, hier ook nog 429 dagen op de teller. Wij hebben eigenlijk de luxe om een trouw volledig naar je eigen zin te creeëren hé en we kunnen ook tegen dan een flink pak sparen:-) dus er zijn eigenlijk ook nog voordelen aan hé aan dat wachten:-)
|
|
Penny
20-7-2011
|
5-5-2011 9:44:01
Hey Tiffanie,
wij betalen alles zelf hoor. Geen ouders die sponseren....
Sta zelf ook in het onderwijs en daarom ook grote vakantie gekozen.
Mijn vriend wou gewoon geen jaar verloofd zijn en wou deze zomer trouwen dus wij hebben een weekje rond gebeld en gepland en na een week hadden we de zaal, catering & fotograaf geregeld.
Maar hé ieder zijn goed recht hé om een jaar te wachten, ieder heeft zijn redenen :-))
Succes!
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
5-5-2011 17:09:51
@penny: ja inderdaad, maar bij mij zijn het vooral de financiële kanten die me tegengehouden hebben dit jaar te trouwen! mn vriend en zn grote familie zorgen ervoor dat we 140 uitnodigingen versturen en kwil de mensen toch een deftig feest bieden :-) en dan zouden we deze zomer nog niet kunnen
|
|
Inge
4-5-2013
|
9-5-2011 10:57:35
Hier staat nog 466 dagen op de teller... De zaal en het vervoer zijn al gereserveerd. Er waren al data er rond die bezet waren. We hebben ook al een dj en een fotograaf op het oog, maar mijn vriend zegt van ermee te wachten.
Hij heeft wel gelijk hoor, maar ik heb "schrik" dat die goeie dingen dan al bezet zijn.
Ik zou ook al heel graag voor mijn kleed gaan neuzen, maar er is echt nog zoooveeeel tijd. We hebben ook al een voorlopige gastenlijst om een idee te hebben van de prijs van het feest.
Wij trouwen pas in 2012 omdat wij deze zomer met onze verbouwingen starten en toch wat moeten bijeen sparen.
Als er zoiets te doen of te plannen is, wil ik zo snel mogelijk alles in orde hebben. Zeker ook omdat er grote verbouwingen voor de deur staan, die al aandacht genoeg vragen en dit zeker in combinatie met onze 2 zoontjes. Maar misschien beslis ik dan wel dingen te snel en moet ik toch maar even op de rem duwen.... boe....
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|