Nu Online
Momenteel zijn er 561 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress!

4-5-2011 13:19:59
Hallo,
Met nog "maar" 57 dagen te gaan zijn onze uitnodigingen nog steeds niet klaar. Ik lijk er maar niet in te slagen een leuke/originele tekst te vinden voor onze uitnodigingen, een vriendin van ons zal deze ontwerpen in de vorm van een stripverhaal (wat ik wel een leuk idee vond). Ook weet ik niet goed hoe ik moet vermelden dat we iedereen uitnodigen voor zowel de receptie als avondfeest. Kan er mij iemand helpen aub?
Grtjs

tania
1-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1089

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik4-5-2011 13:36:53

Beste Tania,

Je kan wel wat tips gebruiken want je uitnodigingen moeten stilaan de deur uit hé. Kan je geen gedichtje gebruiken (eentje zelf maken of een mooi op internet zoeken). Of zo een een tekstje van 'LIEFDE IS ... '

Om je gasten te laten weten dat ze zowel op de receptie als op het avonfeest verwacht worden, kan je schrijven 'We willen jullie graag verwelkomen op onze receptie vanaf ... u en aansluitend het avondfeest'

Hopelijk geraak je er een beetje wijs aan uit.

Groetjes Nathalie

Stefanie
11-6-2011
 Meld misbruik4-5-2011 13:44:47

Als je zelf uitnodigt kun je doen :
(als je niet zelf uitnodigt, kun je de tekst aanpassen)

N & N
geven elkaar het ja-woord op (datum) om (uur) in het stad/gemeentehuis van (plaats).

Eventueel :
U bent van harte welkom op onze huwelijksplechtigheid om (uur) in de (naam kerk) te (plaats).

Eventueel :
Onze ouders : (namen)

Ons adres : (adres en eventueel email zodat de avondmensen weten hoe ze je kunnen bereiken om te bevestigen)

Als je apart kaartje hebt voor receptie / avondfeest (zoniet dan zet je het op de grote kaart) :
N & N nodigen u graag uit op het avondfeest om (uur) te (plaats)
Gelieve voor (datum) te antwoorden.
Cadeautip : ...

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik4-5-2011 13:49:11

Hoi Tania,

Stripverhaal lijkt me een heel leuk idee!
Weet je al hoe jouw vriendin dit zal maken? Bestaande stripfiguren, foto's van jullie in stripvorm, zelf ontworpen figuurtjes ... Als je dat weet is het misschien makkelijker om er een leuke tekst bij te zoeken?

Wij nodigen ook iedereen uit voor zowel receptie als avondfeest en zetten gewoon een start en einduur ... dus van 18.00u-03.00u (om 3u is er een "laatste ronde") ... ze hadden ons aangeraden om met een einduur te werken zodat je niet bvb. van 4 tot 6u blijft zitten met enkele zatte nonkels die je maar niet buiten krijgt. Misschien is een einduur vermelden ook een idee voor jullie?

Alvast veel succes!

Groetjes,
Cindy

inge
5-8-2011
 Meld misbruik4-5-2011 16:10:20

als je je mail adres eens geeft, zal ik mijn zelfgemaakt tekstje (uitnodiging) eens doorsturen
miss kan je er wat van gebruiken of inspiratie op doen.
onze trouwuitnodigingen zijn sinds zaterdag klaar dus kan het heel rap scannen en doorsturen ;-)
groetjes inge

Sofie
5-3-2016
 Meld misbruik4-5-2011 17:53:41

Hoi Tania

Als je wil, kan ik ons zelfverzonnen tekstje ook eens doorsturen?
Misschien dat het je ook wat verder helpt...
Stuur je e-mail maar door dan ;)

Groetjes Sofie

tania
1-7-2011
 Meld misbruik4-5-2011 18:43:55

@Inge & Sofie hier mijn email taniabeutels@telenet.be
Alvast bedankt

Severine
13-8-2011
 Meld misbruik4-5-2011 20:09:32

ik zit met hetzelfde probleem! vind het echt niet makkelijk om de tekst op te maken!
zouden jullie het eventueel ook eens naar mij willen mailen? mijn mailadres: severine.vn@gmail.com
heel veel succes met de voorbereidingen en alvast bedant!

groetjes,

Severine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info