Terug naar overzicht
Ik heb al goedkope DJ's gezien, maar €200 ben ik nog niet tegengekomen. Misschien toch maar overwegen iets meer uit te geven voor een goede en betrouwbare?
Uit welke regio zijn jullie? Mss belangrijk om weten ;-)
€200,00 ... meent gij dat in alle ernst? Spelen op de PA van een band en gebruik maken van hun lampen, so what ...
Wij zijn van regio Genk - Diepenbeek.@Michel: ikzelf speel mee in de band die er 's avonds optreedt. De dj kan gewoon inpluggen in onze PA en licht staat er.
Beste Johan,Waar ergens is het trouwfeest?Ik zou jullie kunnen helpen.partydelight@skynet.be ps. lichten van de band gebruiken? Die staan gericht op de band en de mensen staan aan de andere kant ...
Een dj set bestaande uit 2 CDJs en een deftige mixer kost je 100 euro om te huren ... dan blijft er nog 100 euro over (ik denk dat Michel daarop doelt)
Dj Harmony team contacteren! Hebben wij, die zijn echt bangelijk goed. Draaien ook op de grote feestjes maar zijn goed in prijs. groetjes
DJ KYA in Bilzen!
Beste, Ik ben die dag nog vrij. Surf gerust eens rond op mijn Site. En vraag vrijblijvend een offerte aan. mvg DJ Ibe, stijlvol in feesten. www.djibe.be
Johan, Deze datum is voor ons nog vrij. Even op m'n site kijken voor een eerste kennismaking aub. Neem contact op voor uw prijs op maat. Regelmatig doen wij de muziek rond een band (ervoor en erna dus) en dan al of niet met eigen geluidsversterking, hangt er vanaf of die band al afbreekt terwijl het verdere dansfeest nog bezig is. Indien dit zo is ook nog dit: het kan een partykiller zijn als er heen en weer gelopen wordt via de dansvloer met gerief dat wordt afgebroken en ingeladen. Maak goeie afspraken met de band wanneer dat dit gebeurt! Meestal is de (dansvloer)belichting van een band ondermaats, ouderwets of zelfs niet bestaande en nemen we ons eigen licht mee. Dat wordt bekeken. Uiteraard kan een persoonlijke afspraak gergeeld worden om verdere uitleg te bekomen en om een gepaste oplossing te vinden. Vriendelijke groet, DJ Dirk www.db-allmusic.be