Terug naar overzicht
Ik ben er nog nooit geweest maar heb daar van vrienden en collega's (2 van mijn collega's zijn daar getrouwd) heel veel goede dingen over gehoord!
Ja, en ik dus... Maar, dat wist je natuurlijk al! Groetjes!
Hallo, Alles is positief (locatie, eten, ...) maar ik vind het persoonlijk te duur voor wat je krijgt. Je kan altijd prijs vragen en wat vergelijken. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je wilt en wat je eraan wilt geven. Groetjes Annelies
Ik deel de mening van Annelies. Maar het is wel allemaal tip top in orde! groetjes
Hallo,Wij zijn vorige week naar een kennismakingsavond geweest van Bart Claes en dat is toch best de moeite hoor. Ik hoor enkel lovende commentaren over zijn zaken. Inderdaad niet de goedkoopste, maar de hapjes en wijnen die wij konden proeven zijn wel overheerlijk en toch van aan ander niveau dan een gewoon toastje dat je thuis zelf maakt bv.Wij hebben zelf voor de Baenwinnng gekozen, is een beetje kleiner dan 't Driessent.
Ik ben ook op de kennismakingsavond geweest, maar daar wij een zelf samengesteld menu hebben konden we hier niet echt op verder gaan. Maar ik mag zaterdag een kijkje gaan nemen als ze een ander trouwfeest doen, wel natuurlijk als er nog geen gasten zijn, maar dan kan ik de zaal eens "aangekleed" zien.