TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
4-5-2011 18:13:48
Heyhey,
Romantisch idee!
Maar wees wel goed voorbereid!
Wij hebben schoonfamilie (Belgische nationaliteit) die in Spanje woont en daar ook wou trouwen maar er kwam zoveel papierwerk en zoveel rompslomp bij kijken, dat ze maar gewoon in België getrouwd zijn. Informeer jullie dus goed!
Groetjes,
Evelien.
|
|
ilse
|
4-5-2011 20:08:09
Gewoon ter info: ik was ooit te gast in een van de Atlantica Hotels in Rhodos en toen was er op een avond een trouwfeest in het hotel, zelfs het huwelijk werd rond het zwembad door een priester ingezegend, prachtig en netjes verzorgd allemaal, het waren Britten en die doen dat vaker zo in het buitenland huwen. Dus misschien moet je deze hotelketen eens contacteren, ze hebben er zeker ervaring mee.
|
|
Chris
|
8-6-2011 13:58:29
Hoi Emilie, Ik verzorg als weddingplanner in Altea - Spanje huwelijken hier aan de Costa Blanca, maar daarnaast krijg ik ook regelmatig vragen van aanstaande bruidsparen over trouwen in het buitenland.. Als ik je ergens mee van dienst kan zijn, vraag gerust. Wat betreft de opmerking van Evelien, heeft ze ten dele gelijk. Het is inderdaad zo dat trouuwen in het buitenalnd wat extra papierwerk met zich meebrengt ( vertaalwerk, buitenlandse huwelijksakte laten erkenne, .. ) en vandaar dat ik onze bruidsparen adviseer om gewoon in eigen land even 'het officiele' te regelen, en dan naar het buitenland te vertrekken om daar het échte huwelijk, zoals je je dat binnen 20+ jaar blijft herinneren te beleven. Dat is nog zó romantisch, veel minder stress, veel intiemer, ... afin, als je vragen hebt, contacteer me gerust, ongeacht of het nu over Spanje of een andere bestemming gaat, als ik kan wil ik je graag helpen. groetjes Chris
⇄Detect language » Hungarian
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|