Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pen gegraveerd

23-4-2006 20:26:43
Hallo,

Ik heb al een aantal keer gelezen dat mensen aan hun getuigen een gegraveerde pen geven. Ik vind dit een zeer leuk idee, maar weet niet goed waar ik hiervoor terechtkan... Tips? (liefst Oost of West-Vlaanderen)

Katrien
18-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 544

Viviane

Meld misbruik24-4-2006 10:13:58

Katrien,

Om een pen te laten graveren is dat geen enkel probleem hoor. Als je kijkt in de goudengids onder nummer 5141 vind je er in iedere stad. Ofwel hebben die mensen pennen ofwel koop je er gewoon een in een winkel en laat je er dan de tekst ingraveren. Heb ik ook al laten doen in opdracht van trouwertjes.

Groetjes
Viviane Salembier
Gediplomeerd Ceremoniemeester-feestorganisator.
www.ceremonie-dynastie.com

anita
28-10-2006
 Meld misbruik24-4-2006 13:51:06

Hallo,

Wat wordt er dan in de pen gegraveerd? De namen van het bruidspaar en de datum of nog iets anders? Ik vind het wel een tof idee.

Anita
28/10/2006

Evy
26-8-2006
 Meld misbruik25-4-2006 22:09:10

Ook wij hebben de getuigen gevraagd met een pen. Wij hebben dit laten doen in een winkel waar je papier, school en kantoorbenodigdheden kan kopen. We hebben de namen van de getuigen laten ingraveren.
wij hebben de pen trouwens ook op onze website gezet onder de rubriek getuigen. Neem gerust een kijkje:
www.users.poink.be/evychristof

Evy
26/08/2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...