Terug naar overzicht
Hoi Eva, Ook ik ga mijn jurk daar bestellen.Ik ga bestellen eind juni begin juli en dan een spoedlevering (6weken) vragen.Dan zou ik de jurk rond half augustus moeten hebben.Ga pas dan bestellen aangezien ik momenteel nog streng aan het dieëten ben en als alles goedzit heb ik dan mijn streefgewicht bereikt. Ik ben ook echt superbenieuwd hoor, ik begrijp je spanning volledig! Heb vandaag onze ringen besteld, in USA. Ze worden daar dan geleverd aan een vriend van mij die ze mee zal brengen naar België eind juni.We hebben onze ringen van daar omdat we absoluut zwart titanium wilden en er zijn slechts twee makers in de hele wereld en slechts één die er ook diamantjes in verwerkt enzo. Daarom dus uit Amerika. Dus bij ons is't spanning all the way hé! Groetjes,Celesta
Hey Eva, Kan me voorstellen dat je vol ongeduld zit te wachten! Eigenlijk zitten ze wel nog op schema he. We zijn nog steeds begin mei!Er zitten wel hele mooie jurken tussen. Heb er ook al eentje gezien waar ik zo een beetje helemaal weg van ben. Als je kleedje er is mag je me ook altijd laten weten of het in orde was of niet... groetjes, en hopelijk hoef je niet lang meer te wachten
Hallokes, Toch lekker spannend zoooooooooooooooooooooo wachten vooral als je (jullie) het nog niet echt gezien hebben. Nog even geduld en hopla het is er Succes
Amai, wat spannend... Ik zou het al begeven van de stress... maar ik duim mé voor jou. Groetjes Ellen
wauw dat zijn wel speciale jurken inderdaad! welke heb je gekozen?
Voor de geintereseerde hier kan je de jurk zien die ik heb besteld (als alles goed gaat) http://gothicweddingdresses.webs.com/apps/webstore/products/show/1319050 het is de versie rood met zwart (en goude afwerking) ik laat ook nog een bijhorend bolero maken in rood en een vintage zwarte paraplu :). We gaan ook nog twee venitsiaanse maskers laten maken voor het feest en de foto's ben volop aan het zoeken nu maar zal moeten wachten tot ik mijn kleedje heb dan heb ik een idee van wat erbij past mijn verloofde gaat trouwens in dezelfde kleuren (zwart kostum van c&a met rood hemb en voor savonds zwart gilletje) en ondertussen wachten we nog op het mailtje
daarjuist eventjes spannende opt werk DHL kwam eraan met een grote doos ikke al dolgelukkig dacht dat het voor mij was :( bleek voor een collega te zijn pff zal blij zijn als ik het eindelijk heb da wachten begint zwaar te worden