Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

super vrijgezellenweekend achter de rug

23-4-2006 21:56:39
hallo iedereen

Wou jullie gewoon eventjes meedelen dat ik een super vrijgezellenweekend achter de rug heb, volledig zoals ik het had gewild :-)

Vrijdagavond kreeg ik een telefoontje (terwijl ik net aan mijn frietjes ging beginnen) van mijn beste vriendin (getuige) dat ik onmiddellijk moest stoppen met eten want dat ze nog een verrassing hadden.
Ik werd ongeveer een half uurtje later opgepikt door mijn schoonzusje in spe en zij bracht me naar Brugge. Daar stond ook Isabelle (getuige) mij op te wachten, we gingen samen gezellig eten klonk het. Toen we aangekomen waren in restaurant Pastis (echte aanrader trouwens) zaten mijn twee ex-collega's en super goeie vriendinnen daar al te apertieven ! Ik was al kei ontroerd dat zij daar waren,had dat totaal niet verwachT. Na daar lekker gegeten en gekeuveld te hebben, hebben we rond middernacht ons in het uitgaansleven gegooid, alleen dat beviel ons allen niet zo goed. We voelden ons er oud en vonden het duizend keer gezelliger in t restaurantje. Om 3u lag ik vredig in mijn bed met mijn schoonzusje naast mij want mijn ventje sliep ergens anders. Zijn vrienden hadden wilde plannen 's anderendaags : om 7u vertrekken voor dagje adventure in Durbuy :-)

's Anderendaags zijn we in de voormiddag even gaan shoppen en om 1u kwam Isabelle terug om mij en Kristel te halen. Dan werd ik ontvoerd naar Gent of Drongen, weet het nog altijd niet. Voor een ganse middag kuren (gezichtsverzorging, rugmassage, lichaamspakking en gebruik van sauna, zwembad en bubbelbad ..) Zalig gewoon :-)
Daarna zijn we gestopt aan de videotheek om vrouwenfilmpjes te huren en chips en snoepjes te kopen, even bij de mannen binnengewipt om te vragen hoe zij het gesteld hadden en dan ons weekendje afgesloten met filmavondje ...

Hoop dat het van jullie net zo gezellig wordt als van mij. Ik wou nl. geen vrijgezellenavond met opdrachtjes en drinken enzo ...

Groetjes

Lien

Lien
26-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 721

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik24-4-2006 8:10:47

Hallo Lien,

Klinkt heel tof! Bij mij is het deze zaterdag zover!

Ik weet al wel dat we eerst gezellig met alle vrienden samen (vrouwen + mannen) gaan eten, en daarna splitsen.
Wat we dan gaan doen, weet ik nog niet. Maar ik heb ook al wel gezegd dat ik niets onnozels wil. Dat zullen ze wel respecteren.

Ben eens benieuwd. Nog 12 dagen tot de grote dag!!

Groetjes,
Lindsay
06/05/06

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik24-4-2006 8:17:00

zo te lezen heb je er wel degelijk een leuk weekend opzitten.

Wij gaan er geen houden, we leven al 5 jaar samen en voelen ons allang geen vrijgezel meer. We gaan op 13mei een romantische sauna doen. (privé sauna met alles erop en eraan)

Ann
20/5/2006

robben
20-5-2006
 Meld misbruik24-4-2006 12:37:56

Hey lien!

Leuk weekend gehad dan! Bij mij is het 6 mei zover! Ben eens benieuwd!
Groetjes Isabelle 20/5/06

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik25-4-2006 17:38:22

Tof, tof, tof...
Hier kunnen wij enkel maar van dromen

Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...