Terug naar overzicht
Hihi, super!! :) Allé, ik verwacht hem sebiet ook nog met die van mij :) Hopelijk is de maat nu wel goed, toch een beetje een gokje :)
't Is toch niet waar zeker! Ik verwacht hem sebiet ook nog Hij vertelde al dat het zo druk was tegenwoordig! Maarja, da's toch een goed teken hé!Ik laat straks weten of ze passen!
Haha Melodie, ik had zowat hetzelfde gevoel !! Mijn toekomstige heeft ze ergens weggelegd want anders ozu ik er constant aan zitten .... hahahaha
Wij moeten zelf gaan zien binnenkort naar de winkel. Zou beter ook naar hier komen dan moesten we geen uur rijden ;)
Hier is hij ook net geweest!!!! PRACHTIG!! Kriebeltjes dat ik nu heb.. Niet normaal Hopelijk heb ik dat gevoel volgende week ook als ik mijn kleedje terug mag aandoen!!
En hier ook!! :) Haha .. Ik was de voorlaatste ;)Hij is goed nu van maat en héél mooi! Hij voelt nog een tikkeltje te groot aan maar zeker niet zo dat hij af kan vallen en binnen het jaar verkleinen is gratis dus als nu toch moest blijken dat hij te groot is dan gaan we wel even terug :) Happy happy happy :)
Bij ons hetzelfde. Hij is om 20u30 geweest en ze zijn PRACHTIG!! Kan niet wachten om hem voor altijd te dragen!!
Daisy, dan waren jullie de laatste en wonen jullie niet zo heel ver van ons ;) Hier was hij rond 20.15u :)
hmm hoe komt het dat jullie een thuisbezoek krijgen en wij moeten gaan? Soit het is niet zover (20 min) maar wist dat niet. Ik verwacht hem ook binnenkort. Gister gebeld voor nieuws en ik moest een mailke sturen met een datum dat ik hem wou afhalen.
Ik denk dat je dat wel kan vragen hoor om te laten leveren? Nu ja, als het 20 min zou zijn zou 'k hem ook wel gewoon gaan halen, allemaal net iets efficiënter als er toch iets mis zou zijn. Wij zijn van Brasschaat (Antwerpen) dus wel een eindje :)
ik ben echt benieuwd !! de 13 de mei mag ik mijn ringen daar gaan afhalen, kan al niet wachten!
Wij zijn van Geel en hebben bijna 2 uur nodig gehad om tot in Izegem te geraken. Daarom dat hij het zelf voorstelde, om ze te komen brengen. We zijn ook heel blij dat de ringen geleverd zijn! Da's toch weer iets dat zeker in orde is! M'n verloofde twijfelde een beetje: goh, hebben we nu wel goed gekozen? Eigenlijk wel he? Mijn antwoord: natuuuuurlijk zijn dat mooie ringen! Je moet er gewoon nog aan wennen. Zaterdag voor het eerst m'n kleed weer passen. Ben benieuwd of ook dit zo goed meevalt. Ik ben nog een drietal kilo kwijt sinds de aankoop. Hopelijk kan ik ook half juni nog een tweede pas vastleggen, zodat ik toch nog een klein beetje kan verder doen met m'n dieet :-) Groetjes,Myriam.
Wij zijn van Kessel (Antwerpen) dus inderdaad een heel eindje rijden, daarom worden ze aan huis geleverd.
Wij zijn van Limburg :-). Heel leuk dat ze de ringen brengen dus... ander was het nogal afzien geweest om tot daar te rijden en tot de conclusie te komen dat de ring te groot is
:-) blij te horen dat iedereen toch wel tevreden is met de ringen van FDO,wij gingen normaal dinsdag voor ringen kijken maar is iets tussen gekomen Nu hebben we volgende week een afspraak om 17u45 :-),beter uur voor de kindjes op tijd in bed te krijgen ook hahahahaha Ben al benieuwd naar al die mooie ringen :-D wij wonen in harelbeke dus zo ver niet van harelbeke dus denk ik ze ook wel zelf te halen,kheb vroeger nog ronde gedaan als verpleegkundige in WGK dus moet wel lukken om ze zelf te halen hahahaha,maar eerst kiezen geblazen