Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen!!

4-5-2011 17:19:03
ohhh, de man van FDO was net hier met de ringen. OH MY GOD, echt gewoon prachtig. Maar goed dat mijn ring ondertussen te groot was (ben afgevallen en blijkbaar ook drie ringmaten kleiner geworden) want anders had ik hem ECHT niet meer uit willen doen! Ohh ik keek al uit naar 7 mei (trouw wet) maar nu kijk ik nog veel harder uit naar 4 juni want pas dan wisselen we de ringen uit! Ben toch blij dat we op de ringen niet beknibbeld hebben, want die ring zal ik met veel plezier tot in mijn kist dragen!! Zelfs al zou het ooit tot een scheiding komen (natuurlijk hopen we daar niet op!!), die ring doe ik echt niet uit!!! Ook de gravering was super mooi. En zelf het kussentje zag er schattig uit!

Hier zit een happy bruidje! Hopelijk krijg ik hetzelfde gevoel wanneer ik mijn kleedje voor de eerste keer mag gaan passen!
Tussen alle stress door toch even een WAUW moment beleefd!

Melodie
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 961

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik4-5-2011 17:27:43

Hihi, super!! :) Allé, ik verwacht hem sebiet ook nog met die van mij :)
Hopelijk is de maat nu wel goed, toch een beetje een gokje :)

Myriam
1-7-2011
 Meld misbruik4-5-2011 17:31:50

't Is toch niet waar zeker! Ik verwacht hem sebiet ook nog
Hij vertelde al dat het zo druk was tegenwoordig! Maarja, da's toch een goed teken hé!
Ik laat straks weten of ze passen!

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik4-5-2011 18:11:28

Haha Melodie, ik had zowat hetzelfde gevoel !!

Mijn toekomstige heeft ze ergens weggelegd want anders ozu ik er constant aan zitten .... hahahaha

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik4-5-2011 18:26:07

Wij moeten zelf gaan zien binnenkort naar de winkel. Zou beter ook naar hier komen dan moesten we geen uur rijden ;)

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik4-5-2011 20:07:21

Hier is hij ook net geweest!!!!

PRACHTIG!! Kriebeltjes dat ik nu heb.. Niet normaal
Hopelijk heb ik dat gevoel volgende week ook als ik mijn kleedje terug mag aandoen!!

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik4-5-2011 20:27:02

En hier ook!! :) Haha .. Ik was de voorlaatste ;)
Hij is goed nu van maat en héél mooi! Hij voelt nog een tikkeltje te groot aan maar zeker niet zo dat hij af kan vallen en binnen het jaar verkleinen is gratis dus als nu toch moest blijken dat hij te groot is dan gaan we wel even terug :)

Happy happy happy :)

Daisy
4-6-2011
 Meld misbruik4-5-2011 22:07:07

Bij ons hetzelfde.
Hij is om 20u30 geweest en ze zijn PRACHTIG!!
Kan niet wachten om hem voor altijd te dragen!!

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik4-5-2011 22:48:33

Daisy, dan waren jullie de laatste en wonen jullie niet zo heel ver van ons ;) Hier was hij rond 20.15u :)

Melanie
21-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 7:38:14

hmm hoe komt het dat jullie een thuisbezoek krijgen en wij moeten gaan? Soit het is niet zover (20 min) maar wist dat niet.
Ik verwacht hem ook binnenkort. Gister gebeld voor nieuws en ik moest een mailke sturen met een datum dat ik hem wou afhalen.

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 7:57:17

Ik denk dat je dat wel kan vragen hoor om te laten leveren? Nu ja, als het 20 min zou zijn zou 'k hem ook wel gewoon gaan halen, allemaal net iets efficiënter als er toch iets mis zou zijn. Wij zijn van Brasschaat (Antwerpen) dus wel een eindje :)

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 9:20:59

ik ben echt benieuwd !!
de 13 de mei mag ik mijn ringen daar gaan afhalen, kan al niet wachten!

Myriam
1-7-2011
 Meld misbruik5-5-2011 9:29:13

Wij zijn van Geel en hebben bijna 2 uur nodig gehad om tot in Izegem te geraken. Daarom dat hij het zelf voorstelde, om ze te komen brengen.

We zijn ook heel blij dat de ringen geleverd zijn! Da's toch weer iets dat zeker in orde is! M'n verloofde twijfelde een beetje: goh, hebben we nu wel goed gekozen? Eigenlijk wel he? Mijn antwoord: natuuuuurlijk zijn dat mooie ringen! Je moet er gewoon nog aan wennen.

Zaterdag voor het eerst m'n kleed weer passen. Ben benieuwd of ook dit zo goed meevalt. Ik ben nog een drietal kilo kwijt sinds de aankoop. Hopelijk kan ik ook half juni nog een tweede pas vastleggen, zodat ik toch nog een klein beetje kan verder doen met m'n dieet :-)

Groetjes,
Myriam.

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik5-5-2011 10:09:26

Wij zijn van Kessel (Antwerpen) dus inderdaad een heel eindje rijden, daarom worden ze aan huis geleverd.

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik5-5-2011 11:38:48

Wij zijn van Limburg :-). Heel leuk dat ze de ringen brengen dus... ander was het nogal afzien geweest om tot daar te rijden en tot de conclusie te komen dat de ring te groot is 

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik5-5-2011 21:44:11

:-) blij te horen dat iedereen toch wel tevreden is met de ringen van FDO,wij gingen normaal dinsdag voor ringen kijken maar is iets tussen gekomen
Nu hebben we volgende week een afspraak om 17u45 :-),beter uur voor de kindjes op tijd in bed te krijgen ook hahahahaha
Ben al benieuwd naar al die mooie ringen :-D
wij wonen in harelbeke dus zo ver niet van harelbeke dus denk ik ze ook wel zelf te halen,kheb vroeger nog ronde gedaan als verpleegkundige in WGK dus moet wel lukken om ze zelf te halen hahahaha,maar eerst kiezen geblazen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...