TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
18-8-2006
|
24-4-2006 9:03:37
Mijn kleed heeft een witte bustier en een blauwe rok dus ...
|
|
Karine
16-9-2006
|
24-4-2006 9:10:45
Hoi Veerle,
Ik zou me vooral geen zorgen maken, het zal wel mooi zijn als je zelf de stof hebt gekozen en de kleuren pasten goed samen.
Mijn kleed is helemaal oud roze en heeft onderaan een beetje wit. Mijn vriend weet helemaal van niets enkel dat het niet wit is.
Groetjes Karine 16-09-2006
|
|
Tina
|
24-4-2006 10:43:16
Mijn kleed is ook zelfgemaakt door men schoonmama. Ik heb ook schrik gehad tot ik het uiteindelijk zag want het uiteindelijk uitgetekende model is het helemaal niet geworden. Ik kan je een foto doormailen als je dat wilt dan zie je dat het eindresultaat echt wel mooi kan zijn ... melopee1@telenet.be
Succes
|
|
Veerle
27-5-2006
|
24-4-2006 11:00:12
Wil je dat eens doen? Mijn emailadres is veerle.heemers@provinciaalzorgcentrumlemberge.be Het mijne is van een voorbeeld van linea raffaelli. Ze heeft het eerst in balkatoen gemaakt en het lijkte eigenlijk wel op het voorbeeld. Maar daar was het wel in 1 kleur, terwijl ik het nu in 2 kleuren doe.
alvast bedankt
|
|
Veerle
23-9-2006
|
24-4-2006 14:40:59
hey,
mijn trouwkleed is in cappucino kleur dus ook geen wit, toen ik ging passen vond ik persoonlijk dat er niet zoveel witte kleden meer waren. in een gekleurd gekleed zie je er ook altijd een beetje fleuriger uit dan in een wit, maar ja das mijn mening he.
groetjes Veerle 23/09/06
|
|
Lieve
1-9-2006
|
24-4-2006 19:59:55
Hey,
goh, ik weet zeker dat dat ook mooi zal zijn. De kleuren vind ik al zeker mooi klinken. Jouw vriend zal zich waarschijnlijk heel rare dinge voorstellen, maar zeg nu zelf: een moderne bruid kan toch ook heel mooi zijn?
Lieve
|
|
Nele
21-10-2006
|
25-4-2006 19:03:19
hallo,
mijn huwelijk vindt plaat op 21 oktober dit jaar en als ik je mag gerust stellen, ik trouw ook niet in het wit. Dat is iets wat ik absoluut niet wou. Het kleur heet taupe ofzo, een mengeling van mokka en vieux - rose. Behoorlijk donker van kleur eigenlijk. Mijn vriend weet ook enkel dat het niet wit is, maar verder van de rest ook niets, dus hij is ook wat nerveus. Maar je hoeft daar niet van wakker te liggen, op jullie huwelijksdag ben jij zijn prinses en al kwam je dan in je slaapkleed, dan ben je die dag nog de mooiste voor hem!! zijn bruid!!! Het zal allemaal wel meevallen hoor, hij zal je prachtig vinden, niet mee inzitten!!
Groetjes, Nele
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|