Terug naar overzicht
-laatste contact dj -eventueel ok laatste contact fotograaf ivm uren en dergelijke -uitrusten!!! -waardevolle spullen achter slot en grendel zetten, je weet nooit wie de nacht van je huwelijk je huis gaan versieren. En sommige dingen moet niet iedereen zien... moest ik nog ergens aan denken kom ik wel is terug
Ik zou beginnen kijken voor je huwelijkskaars want ben dat ook op't laatste weest gaan bestellen en had nieveel keus meer... maar dat moest nu voor ons ook niet, sober en mooi en dat is het ook geworden voor 36euro, dus dat valt toch mee hé! Kaarsen Bert in Gent
wij moeten nog: kleren voor de bruidskindjes ( is voor dit weekend) ringen passen en afhalen (13 mei) laatste afspraak dj vrijdag afspraak fotograaf 16 mei kamers vastleggen ( hotel naast feestzaal) afspraak feestzaal voor tafelschikking en definitief aantal 18 mei en 26 mei ik moet vooral nog mijn schoenen inlopen met mijn suite hun kleren afhalen 17mei voor de rest is alles in orde. het zijn allemaal kleine dingen maar daar kruipt nog veel tijd in! nog succes! ps: we zijn nu al met 3 voor 28 mei :D
Hier enkele dagen later en de belangrijke dingen die nog moeten gebeuren: - proefkapsel (gisteren geweest, maar niet OK) - kleren afhalen (kleed + kostuum) - bloemen en bruidsboeket regelen - afspraak ceremoniemeester - draaiboek overmaken aan mensen vh vervoer, fotograag, etc. - misboekjes drukken - ringkussen maken - huwelijkskaars afhalen (hopelijk is ze gelukt) - nog wat zonnebanken - schoenen inlopen - aantal gasten doorgeven aan zaal + tafelschikking - schieting regelen - drank regelen voor lunch - bedankjes verpakken - EHBB-tasje klaarmaken - speech schrijven - huwelijksgeloften afwerken - afspraak met diaken om stoelen in de kerk juist te zetten - ... Ik heb precies nog meer te doen dat jullie allemaal samen . Succes!
Dag Charlotte, dat moet bij mij ook allemaal nog gebeuren, en nog wat andere zaken... dus je bent niet de enige die wat stress heeft :) Maar tegelijk lijkt dat allemaal nog haalbaar; sommige mensen werken nu eenmaal wat dichter tegen de deadline aan ;) Veel moed en probeer ervan te genieten (dat laatste mislukt de laatste dagen een beetje bij mij :s)