Nu Online
Momenteel zijn er 504 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Speech door de bruid :-)

4-5-2011 21:22:44
Met nog 9 dagen op de teller... dringend tijd voor te denken aan een speech... aangezien mijn man een grote mond heeft nu maar waarschijnlijk op moment zelf die microfoon onder mijn neus zal schuiven, wil ik gerust de speech geven... maar hoe begin je aan zoiets? Graag wat suggesties of voorbeelden, jullie mogen ze altijd doorsturen naar de_pourcq_stefanie@hotmail.com
Misschien daarbij ook de bedankingen voor ouders en getuigen? Stuur maar door! Alles is welkom! Ik wil gerust mijn trouwboekje ook eens doorsturen naar mensen die dit willen... een echte ruil actie! ;-)

Stressende groetjes!

Stefanie
14-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1112

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik4-5-2011 23:05:55

Ik denk dat je het beste begint met de mensen te bedanken.
Als eerst u ouders en schoonouders, getuige, bruidskindjes (zullen op het avondfeest er mss niet zijn maar de ouders dan wel)
Mss best zo kort mogelijk houden. Heb al gemerkt wnnr er lange speeches worden gegeven dat de genodigde minder luisteren.
Ik zou het kort en bondig houden.
Bedanken en zeggen dat je er samen een feest van ga maken.

groetjes
Britt

joke
13-8-2011
 Meld misbruik5-5-2011 8:51:04

Ik zit hier met hetzelfde probleem dus als iemand een voorbeeld door wil sturen mag dat ook naar mij
ph.joke@hotmail.com
Altijd een tettergat geweest ma voor zoiets das toch net effie anders zenne hehe

grtjs joke

Mieke
30-4-2011
 Meld misbruik5-5-2011 20:03:22

Mijne man heeft de speech op hem genomen (voor het eten) en ik de bedanking (op het einde van de avond, net voor de openingsdans)
Bij mijn man was het hoe het allemaal begonnen is met een paar anekdotes, was net lang genoeg. Het is nu persoonlijk op ons van toepassing, maar het kan een idee geven..

Beste
familie en vrienden,
Vandaag
is geen dag zoals alle andere, vandaag is een speciale dag. Vandaag mag ik mijn
liefste Mieke officieel mijn vrouwke noemen.
Het
begon allemaal zo n drie jaar geleden. Een eerste facebook berichtje van Mieke
stond in mijn inbox.
Blijkbaar was mijn thesis toch nog voor iets goed geweest want zij had hem een
stukje kunnen gebruiken en wilde mij dat ook laten weten. In ruil daarvoor vond
ik een pintje wel zeker geen misse compensatie. Door omstandigheden duurde het
nog enkele maanden voor we terug in contact kwamen en ons eerste afspraakje er
kwamen dat beloofde pintje. Vanaf dat
moment ging het behoorlijk snel. De familie ontmoeten, de vrienden… Ondanks het
feit dat ik mij ooit laten ontvallen heb in het begin dat het niet echt mijn
type was, bleek haar karakter toch wel heel complementair met het mijne. Ik
weet dat ze me ondanks alles graag ziet. Anderhalf jaar geleden vroeg ik haar
op mijn knie of ze met me wou trouwen. Ze zei ‘ja’. En na lang wachten en veel
regelen staan we hier deze avond en wil ik mijn liefje bedanken voor al het
werk dat ze in ons trouwfeest gestoken heeft.
We gaan
er vanavond nog een leuk feest van maken en tot slot wil ik enkel nog zeggen,
smakelijk eten!

Het is wat westvlaams omdat we gewend zijn van niet zo mooi te praten als we onder vrienden zijn.. en mijn bedanking was nogal heel persoonlijk..
dat ik zo blij ben dat ik in zo'n schoonfamilie ben gekomen en dan onze getuigen en dan onze moeders..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...