Terug naar overzicht
Ik denk dat je het beste begint met de mensen te bedanken.Als eerst u ouders en schoonouders, getuige, bruidskindjes (zullen op het avondfeest er mss niet zijn maar de ouders dan wel) Mss best zo kort mogelijk houden. Heb al gemerkt wnnr er lange speeches worden gegeven dat de genodigde minder luisteren.Ik zou het kort en bondig houden.Bedanken en zeggen dat je er samen een feest van ga maken. groetjesBritt
Ik zit hier met hetzelfde probleem dus als iemand een voorbeeld door wil sturen mag dat ook naar mij ph.joke@hotmail.com Altijd een tettergat geweest ma voor zoiets das toch net effie anders zenne hehe grtjs joke
Mijne man heeft de speech op hem genomen (voor het eten) en ik de bedanking (op het einde van de avond, net voor de openingsdans)Bij mijn man was het hoe het allemaal begonnen is met een paar anekdotes, was net lang genoeg. Het is nu persoonlijk op ons van toepassing, maar het kan een idee geven.. Bestefamilie en vrienden,Vandaagis geen dag zoals alle andere, vandaag is een speciale dag. Vandaag mag ik mijnliefste Mieke officieel mijn vrouwke noemen. Hetbegon allemaal zo n drie jaar geleden. Een eerste facebook berichtje van Miekestond in mijn inbox.Blijkbaar was mijn thesis toch nog voor iets goed geweest want zij had hem eenstukje kunnen gebruiken en wilde mij dat ook laten weten. In ruil daarvoor vondik een pintje wel zeker geen misse compensatie. Door omstandigheden duurde hetnog enkele maanden voor we terug in contact kwamen en ons eerste afspraakje erkwamen dat beloofde pintje. Vanaf datmoment ging het behoorlijk snel. De familie ontmoeten, de vrienden… Ondanks hetfeit dat ik mij ooit laten ontvallen heb in het begin dat het niet echt mijntype was, bleek haar karakter toch wel heel complementair met het mijne. Ikweet dat ze me ondanks alles graag ziet. Anderhalf jaar geleden vroeg ik haarop mijn knie of ze met me wou trouwen. Ze zei ‘ja’. En na lang wachten en veelregelen staan we hier deze avond en wil ik mijn liefje bedanken voor al hetwerk dat ze in ons trouwfeest gestoken heeft. We gaaner vanavond nog een leuk feest van maken en tot slot wil ik enkel nog zeggen,smakelijk eten! Het is wat westvlaams omdat we gewend zijn van niet zo mooi te praten als we onder vrienden zijn.. en mijn bedanking was nogal heel persoonlijk..dat ik zo blij ben dat ik in zo'n schoonfamilie ben gekomen en dan onze getuigen en dan onze moeders..