TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Greet
15-7-2011
|
4-5-2011 22:29:15
Amai, moet zalig zijn! En hoe ben je hierin geslaagd als ik vragen mag? Of is het enkel "bridal stress"? :) Groetjes Greet
|
|
lies
2-7-2011
|
5-5-2011 6:32:03
Hoi Ellen,
altijd leuk hé! Ik heb gekocht in oktober en had toen mijn plannen om af te vallen meegedeeld aan de winkel. Maar ja, dat zeggen zoveel bruidjes, dat ze nog wat kwijt willen. Geen maatje kleiner kopen dus... met als gevolg veel te groot. Gelukkig kunnen ze heel erg veel met naald en draad hé!
Alvast proficiat en geniet van de chocolade zo nu en dan ;-)
|
|
Ellen
17-9-2011
|
5-5-2011 7:47:36
@ Greet: goh, eigenlijk vooral heel gezond eten maar af en toe eens (met mate) zondigen...1 glaasje wijn ipv 3 bvb :-) Ik probeer echt niet te snoepen, geen frietjes te eten en veel slaatjes en fruit. Maar zonder af en toe eens te zondigen hou ik dat niet vol hoor...
@Lies: paste jouw jurk dan nadat je was afgevallen?
|
|
Emily
26-5-2012
|
5-5-2011 8:45:58
@Ellen: heel indiscrete vraag, maar hoeveel kilo is 1 kledingmaat ongeveer? Zou eind juni al eens gaan kijken voor een kleed, omdat ik gewoon niet langer kan wachten :-D maar zou nog wel een beetje willen afvallen, maar als in 2 kilo :) Is dat dan te veel denk je? Misschien een stomme vraag zene, maar heb geen flauw idee hoeveel dat is...
|
|
ester
22-7-2011
|
5-5-2011 9:08:38
Oh help.. ik krijg weer even klamme handjes als ik dit lees. Ik ben begin december mijn kleed gaan kiezen en heb er toen ook meteen bijverteld dat ik nog een pak kilo's wou verliezen. Ik kreeg hetzelfde antwoord van de verkoopster, iets in de aard van 'daar kan ik geen rekening mee houden, want dat zeggen alle toekomstige bruidjes'.
Intussen ben ik sinds december toch wel 10 kg kwijt... Op 21 mei ga ik voor mijn eerste pas.. en nu maar hopen dat ze mijn kleed deftig op maat kunnen zetten zodat iedereen ook kan zien dat ik effectief zoveel vermagerd ben!
@ Emily; mij heeft een diëtiste ooit verteld dat 4 à 5 kg ongeveer 1 kledingmaat is.. Zal natuurlijk ook wel van persoon tot persoon afhangen, is eerder een gemiddelde..
|
|
kristel
1-7-2011
|
5-5-2011 9:35:13
ik heb dat toen ook gezegd,
ben vorige zomer al mijn kleed gaan kiezen, kreeg toen de boodschap: 'afvallen is geen probleem, innemen kunnen we altijd, zolang je niet bijkomt is dat allemaal in orde'
voor mijn eerste pas (begin februari geloof ik) was ik al 5 kg kwijt,
ze hebben het toen ingenomen en 3 juni heb ik mijn 2e pas, ben ondertussen weer 5.5 kg kwijt, tegen dan hopelijk nog wat meer.
daarna ga ik proberen om op gewicht te blijven tot na de trouw.
maar ik heb sowiso nog zeker 2 pasbeurten te gaan.
|
|
Ellen
17-9-2011
|
5-5-2011 9:51:18
Hey Emily,
Komt ongeveer idd overeen met een 4 à 5 kg (ik ben er net geen 5 kwijtgespeeld)...Allé op zich wel leuk natuurlijk ;-)
En idd, innemen kan altijd hé...
|
|
Emily
26-5-2012
|
5-5-2011 10:11:31
ok, ik ben weer gerustgesteld ;-) Thanks ladies!
|
|
mieke
7-7-2012
|
5-5-2011 10:45:35
Ik ben nu bezig met afvallen (joehoe al 6 kg kwijt )
mijn doel was nu eind mei omdat ik dan met een communicant zit.
Ik ga pas op zoek naar mijn droomkleed in oktober denk ik.
Naar het schijnt komt dan de nieuwe collectie uit:
Nog even tandjes bijten dus:-)
Is natuurlijk leuk hé een kledingmaat minder hé
veel groetjes
|
|
Suzanne
5-8-2011
|
5-5-2011 12:58:52
Ach, dat afvallen is helemaal niet zo erg. Andersom in tegendeel . Ik heb in november mijn kleed gekocht, maar in de uitverkoop, dus heb het al thuis hangen. Paste perfect eigenlijk toen.
Ben deze winter 6 kg bijgekomen, allemaal op de buik en borsten. (Borsten is niet erg, daar had ik nog plaats over in mijn kleed). Maar die buik ...
Durf mijn kleed gewoon niet meer aan te doen. Heb nog 3 maanden om terug een beetje te vermageren, maar ben daar ongelooflijk slecht in.
|
|
Ellen
17-9-2011
|
5-5-2011 13:03:31
Ach Suzanne, je hebt nog tijd, dat lukt wel...Effe 3 maandjes tanden bijten en dan komt da helemaal goed!
|
|
Emily
26-5-2012
|
5-5-2011 14:35:50
Idd Suzanne, komt goed! profiteer van het goeie weer om wat lichter te eten, of, wat ik ook vaak doe, is 's middags mijn warme maaltijd eten en dan 's avonds iets licht en kleins, soep of een slaatje ofzo. Helpt ook :) En wat proberen bewegen! Vlieg erin en moed houden!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|