Terug naar overzicht
wij trouwen 20 mei in de roerdomp. We hebben er al een aantal feesten meegemaakt en het was altijd super! Dus hopelijk 20 mei ook!Groetjes, Isabelle 20/5/06
Wij trouwen 10 juni in de Roerdomp. Tot nu toe hoorden we enkel maar positieve reacties. Ik heb er het volle vertrouwen in!Katrien
Hallo,Toffe locatie: de barrier in houthalen!Mijn zus is daar getrouwd en het is super geweest!GroetjesKaren22.12.2006
Hoi hoi Wij trouwen op 25/08/2007 in het Eikelhof. Hebben er alleen nog maar positieve reacties van gehoord, en ik vind het gewoon supermooi!!! Jammer dat we nog zo lang moeten wachten... :(!Wanneer trouwen jullie?
Ellen,Wij hopen te kunnen trouwen op 26 mei 2007 (zaal ligt nog niet helemaal vast...).Eikelhof is inderdaad wel mooi, maar wat ons stoort is dat er geen afzonderlijke ruimte is om een receptie te houden (bij ons ongeveer 90 personen). Hoe lossen jullie dit probleem op?Groetjes,Natalie
Hoi Nathalie,Résidence Stiemerheide in Genk is een feestzaal met hotel. De bruidssuite krijg je aangeboden. Wij zijn er vorige zomer, 13-08 getrouwd. Het was super. Heel lekker eten, prima service, vriendelijk personeel, alles was tot in de puntjes verzorgd.Groetjes en veel succes!An