Nu Online
Momenteel zijn er 559 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele Bedankjes Voor Ouders En Getuigen..... En man......

5-5-2011 8:46:42
Dag Bruidjes,

We zijn op zoek naar enkele originele bedankjes voor onze ouders, getuigen en evt grootouders...
Ook voor mijn toekomstige man (wat leuk om te schrijven! :-) ), zoek ik iets tof.... :-)

Hebben jullie leuke ideetjes????

Alvast mercikes! :-)

C.
xxx

Charlotte
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 2021

Myriam
1-7-2011
 Meld misbruik5-5-2011 9:30:53

Ik volg dit onderwerp mee! Moet ik ook nog voor zorgen!

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik5-5-2011 11:50:44

Hoi charlotte,

Wij hebben als bedanking voor onze ouders een foto laten vergroten van onze verlovingsshoot en gaan hen dan nog een bon geven voor een vergroting en album van onze trouwdag. Voor onze getuigen hebben we een mooie pen laten graveren (www.allesvoorjehuwelijk.nl)

Voor mijn verloofde ben ik nog wat aan het denken.

Succes met de voorbereidingen

Groetjes Nathalie

sandra
14-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 15:52:13

Hey,

Voor onze ouders hebben we een filpmje gemaakt met foto's van onze geboorte tot nu. We gaan dit tonen op het avondfeest en ze krijgen een DVD mee.
Voor onze getuigen ( beste vriendin en broer) hebben we beeldjes van Willow Tree.
Voor mijn verloofde heb ik niets gekocht maar heb wel een sauna geboekt met bubbelarrangement de dag na de trouw. 's Morgens heb ik ook een ontbijt aan huis voorzien.

Groetjes,

Sandra

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik5-5-2011 16:13:50

Mijn vriend verzamelt wisky en ik koop voor hem een heel speciale fles die hij wilt maar 200€ kost. Maar gezien de omstandigheden verdient hij die en hij is ook niet idereen hé :-)

Voor de ouders en getuigen volg ik hier nog effe mee :-))

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 16:24:41

Hey,

Voor de ouders gaan we hoogswaarschijnlijk een fotokader laten graverne, met een mooi gezegde over ouders of kinderen.... En dan kunnen ze achteraf een foto uit het album kiezen die der dan in gaat. Voor de getuigen weet ik het nog steeds niet... ik heb heel leuke slaeutelhangers gezien in de vorm van een beschermengel! Dus misschien dat met nog een leuke bongobon?!
Voor mijn toekomstige ga ik boxershort met tekst bestellen... echt super cool. Je kan zelf de tekst kiezen op de band en ik dnek dat ik ga voor "hands off! I'm a married man!" Die kan je vinden op www.ikheetgeenbjorn.nl ... Leuk!

Veel succes nog
Charlotte

www.simonandcharlotte.com

Vanessa
3-6-2011
 Meld misbruik5-5-2011 16:24:58

Hallo,

Wij gaan de dag voor de trouw, als het weer het toelaat ntt, een ballonvaart doen met onze ouders en onze getuigen. Als het niet goed weer is, een ander keertje.
Is toch een unieke ervaring en enkel al positieve reacties gekregen..

Groetjes

vicky
10-9-2011
 Meld misbruik5-5-2011 19:11:58

wij hebben voor onze beide ouders een spiegel met onze namen en huwelijksdatum en voor de getuigen glazen onderzetters met dank je voor mijn lieve getuige te zijn en ook onze namen en huwelijksdatum wij hebben dit allemaal gekocht bij het bruidsparadijs in Merksem voor mijn toekomstige heb ik niets gekocht buiten mijn mooie lingerie :)

monica
26-8-2011
 Meld misbruik6-5-2011 10:45:28

Voor mijn vriend ben ik nog na aan het denken.
Mijn vriend zijn getuige krijgt een luxe houten wijnset waar bedankt, onze namen en datum opstaat gegraveerd. (bedankjes.nl)
Voor mijn ouders een glazen schotel (voor fruit of koekskes...) met mat op geschreven bedankt lieve ouders en onze namen en datum. (kaarskesprocessie.be in Lummen)
Mijn zus (getuige) krijgt ook zo een schotel maar dan met bedankt getuige en onze namen en datum

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...