Terug naar overzicht
oei dat is minder, ik duim alvast voor je dat je morgen zonder pijn van je dag kan genieten. Vraag maar een paardenmiddel aan de dokter hihi veel succes grtjs joke
Oei, dat is minder... Hopelijk is het morgen beter. Waarschijnlijk weet je dokter wel raad! Geniet in elk geval van je dag morgen én alvast een dikke proficiat! PS: hier vorige week een teen gekneusd, dus ook nog 'stressen' of ik tegen onze trouwdag terug schoenen met hakken kan dragen...
Oei das minder. Hopelijk kan de dokter je iets goed geven zodat je morgen kan genieten van jullie dagje! In ieder geval al heel veel plezier gewenst morgen!
Dank je wel meiden ! hou jullie op de hoogte. Heb afspr om 11u15. Het is begonnen,door men bruidsschoenen in te lopen...
Veel ijs leggen! Succes!!
Hallo, De dr. zal je wel kunnen helpen in elk geval rustig blijven, makkelijk gezegd he!! Weet dat dit waarschijnlijk iets raar zal klinken maar ik heb van mijn vader geleerd, als je nieuwe schoen wil inlopen en ze onmiddelijk naar je voet wil krijgen zonder al te veel of geen zere voeten moet je U schoen elf apart in een diepvrieszakje doen en dicht doen, ze een 12 uurtjes in de diepvriezer steken en dan onmiddelijk aandoen, en ja echt het heeft mij al dikwijls geholpen, je kan eens proberen, het voelt uiteraard ijskoud aan maar even doorbijten he!! Hopelijk helpt het jou nu nog een beetje, geniet alvast van je dag morgen het weer zal in elk geval super zijn... Grtjs en veel geluk samen, succes..
Heel veel succes en hopelijk een dagje zonder pijnlijke voeten morgen. we duimen !
Hey iedereen , Heel hard bedankt... Ik heb een spierscheur in mijn linkervoet. Het is ingetapt en heb medicatie... x
wij wensen jullie morgen een mooie dag toe , en hopelijk is je voet beter da je van je dagje kan genieten grtz nanske
Véél sterkte gewenst morgen met jouw voetje en vergeet zeker geen pijnstillers. Geniet van jullie mooie dag Groetjes