Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

yes die 3 cijfers zijn weg

5-5-2011 9:00:48
vandaag nog 99 dagen op de teller, ineens het besef amai das echt niet meer lang, wie van jullie trouwt rond dezelfde datum?
Wat moeten jullie nog doen?
Willen jullie eens checken of ik ver achter loop?
Ik moet nog doen

- schoenen dochter
-proef kapsel en make up
-copies maken misboekje
-tafellakens en servetten halen
-ballondeco bestellen
-enveloppendoos ben ik aan begonnen nog afwerken
-chauffeurs vragen ( vrienden)
-huwelijkskaars bestellen
-cadeaus ouders

dat is het zowat denk ik, toch nog een heel rijtje hé
kijken jullie het eens na
bedankt grtjs joke

joke
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 713

Maaike
6-8-2011
 Meld misbruik5-5-2011 9:30:36

Wij trouwen een week voor jou en moeten nog véél meer doen, dus je loopt echt wel perfect op schema of zelfs voor op schema :).

Nog veel plezier met het voorbereiden!

renske
12-8-2011
 Meld misbruik5-5-2011 9:56:10

heyle ;-) wij trouwen zoals je al weet een dagje voor jullie en moet nog enkel de copies van misboekje doen

grtz renske x

Els
5-8-2011
 Meld misbruik5-5-2011 12:00:11

wij trouwen een weekje voor jullie en hier moet nog veel meer gebeuren hoor...

-afspreken fotograaf (hij staat al vast maar we hebben hem nog nooit ontmoet)
-schoenen bruidegom
-2e pas kostuum bruidegom
-sta tafeltjes bestellen
-borden en bestek bestellen
-versiering voor de zaal regelen
-ringen nog kiezen (daar zijn we al mee bezig maar nog proefmoddelen)
-misboekjes nog maken
-uitnodigingen afwerken

goh mja het lijstje is nog langer hier hoor :-)

hier staan nog 91 dagen op de teller maar ik panikeer nog niet.. eventjes tijd in steken binnen twee weken en dat zal het grootste deel wel meteen opgelost geraken

no stress :-D

joke
13-8-2011
 Meld misbruik5-5-2011 12:19:55

hihi Els

da van die fotograaf moet hier ook nog gebeuren, ze ligt ook vast maar moet er ook nog mee afspreken, das voor eind van de maand, ach ja zo zullen er nog wel dingen zijn zeker
we geraken er wel.

steph
14-8-2011
 Meld misbruik5-5-2011 12:36:40

Hallo

wij trouwen een dagje na jullie en ik heb ook het gevoel dat ik nog een miljoen dingen moet doen. We zitten midden in verbouwingen waardoor het hele huwelijksgebeuren precies een beetje naar de achtergrond verschuift. Het belangrijkste is nu dat ons huis af is want je huwelijksnacht bij je vader doorbrengen is niet bepaald de droom van iedere bruid.
ik denk dat bij ons de grove lijnen wel uitgetekend zijn (de belangrijkste dingen staan vast -zaal- catering- tafels en tafellinen- ceremonie- uitnodigingen-kleed!!!- ringen), de rest heb ik wel vage planning van wanneer we waar voor moeten kijken).
Mijn aanstaande blijft zeggen dat alles in orde komt en dat zal ik dan maar geloven zeker?
Uiteindelijk is het maar een feestje met vrienden en familie hé. Soms helpt een beetje zin voor relativiteit...

Nog veel succes met de voorbereidingen.

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik5-5-2011 12:58:46

Hey,

Wij trouwen een dagje voor u en moeten ook nog veel doen. Vele kleine dingen hé, zoals gesprekken rond de kerk, misboekje, huwelijkskaars, danslessen, alles vastleggen bij de zaal, ballondecoratie bestellen, bedankjes maken, huwelijkstaart prepareren, ... Nog wel één belangrijk puntje: de uitnodigingen moeten nog de deur uit!

an
12-8-2011
 Meld misbruik5-5-2011 21:43:56

Wij trouwen op 12 augustus en mijn toekomstige man heeft zelfs zijn kostuum nog niet :p
Geen stress, stilaan komt alles wel in orde :) De trouwkaarten beginnen te vorderen.

groetjes

monica
26-8-2011
 Meld misbruik5-5-2011 21:50:44

Wij trouwen de 26 ste augustus en wij zitten op hetzelfde schema alé dat hoop ik toch hihi soms heb ik het gevoel dat ik wat vergeten ben maar als ik mijn lijst na ga is het ok..

Ah neen ik ben nog aan mijn uitnodigingen bezig maar voor de rest dito

groetjes

Nele
20-8-2011
 Meld misbruik12-5-2011 19:32:52

Ik zit vandaag aan de 99 dagen! Amai, plots gaat het wel zéér snel! Het is gewoon fantastisch om eigen huwelijk zó voor te bereiden! Ik ga er volledig in op :o)!
Veel succes nog!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...