TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liselotte
25-6-2011
|
5-5-2011 11:07:33
Amai, jij hebt al heel veel gedaan! Super gewoon!
Ik zie dat je voor de kerk trouwt, misschien kan je al teksten gaan zoeken voor het misboekje (dat is hetgene wat voor mij het langste duurde én waar ik eigenlijk nog mee bezig ben)
Probeer ook al eens te polsen bij je vriend welke uitnodigingen hij mooi vind... met of zonder foto (met kan je dan een verlovingsshoot plannen... ook iets om naar uit te kijken)
Met de ringen zou ik nog even wachten! Wij zijn eind december gegaan (6maand op voorhand dus) en ik weet niet zo goed meer of ik ze wel nog mooi ga vinden, dus als je dat een jaar op voorhand doet, dan ga je nog meer twijfelen dan mij :)
Toen ik in het begin ook zo enthousiast was, ben ik begonnen met een website te maken. Er kruipt daar veel tijd in en dan ben je eigenlijk bezig met de trouw!
(de onze: www.liselotte-sam.be )
Nog een kleinigheid: door het lange wachten ga je op een moment een dipje krijgen (alé dat had ik toch)! En voor je het beseft sta je op 100 dagen!
Maak een planning met wanneer je aan wat moet beginnen en hou je eraan (ik had ook een planning gemaakt... toemtidoemtidoeeemm... planning volledig mislukt!)
Als het een zaal is waar je zelf voor versiering moet zorgen, kan je daar eigenlijk al mee beginnen... ideeen opdoen... is er een thema? werk dat uit...
SUCCES!
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
5-5-2011 11:48:56
Hey Katrien! Same here en wij trouwen dan nog 2 weken vroeger dan jullie! :-) Bij ons liggen de grote zaken allemaal vast maar we zijn wel (dringend...) aan het uitkijken naar een ceremoniewagen. Heb je die al? Ik heb al gehoord dat wagens snel zijn uitverkocht. Ik heb al heel wat teksten verzameld voor misboekjes (als je wilt, kan ik ze altijd doormailen) én heb zelfs al een adressenlijst gemaakt (van de genodigden, je weet toch ongeveer dewelke je gaat uitnodigen he?). Verder ben ik op websites van trouwkleding / ringen rustig aan het kijken welke stijl/merk ik leuk vind en die plaatjes hou ik bij. Heb je je getuigen ook al gevraagd?
Verder schuifel ik heel wat websites af, op zoek naar leuke ideetjes voor tafelindeling / bedankjes gasten / ...
Troost u, je bent niet alleen! Ik zit nu ook zo'n beetje in een 'gat', in afwachting op de zomer (trouwkleed en ev. ringen) en het najaar (misboekje afwerken, uitnodigingen, ...).
Good luck!!!!
|
|
Katrien
12-5-2012
|
5-5-2011 11:58:20
Mijn misboekje is al klaar :s Shame on me :-)
Ik heb telkens als ik ergens een mooie tekst vond, die opgeslagen op m'n computer en bijgevolg was het nog juist bij mekaar zetten... Dus is al volledig klaar om naar de drukker te gaan als de pastoor zijn fiat geeft in januari (dan moeten we hem terug contacteren).
Een site heb ik ook gemaakt ik moet nog enkel ons save the date video'tje erop zetten en dan kan hij online...
Vervoer is een goeie tip!! :-) Onze auto ligt al vast maar de ceremoniewagens, daar kan ik nog werk van maken dan :-)
Ik heb al een lijst van de gasten maar de adressenlijst nog niet (die staan wel allemaal in m'n boekje voor het schrijven van Kerstkaartjes). Bij de gastenlijst staan ook al de tafelnamen en de bedankjes weet ik ook al...
De getuigen zijn ook gevraagd met een vacature van de VDAB :-)
Een videodagboek heb ik ook gereserveerd... Lijkt me leuk om te doen :-)
Versieren moeten we zelf niet doen, daar zorgt de feestzaal voor...
Ik ga precies echt in een "gat" vallen de komende weken...
Groetjes
Katrien
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
5-5-2011 12:40:46
Hey Katrien! Amai, echt al veel gedaan!!!! :-)
Als je zou willen, mag je altijd je misboekje doormailen naar championneke@hotmail.com. Ik heb het nl. ook al bijna volledig af (een jaar voor data, hihi) maar ik weet niet of ik alles in de juiste volgorde heb gezet en zo kan ik eens vergelijken he? Als je wilt, stuur ik het mijne ook door. Wij moeten in november de pastoor opnieuw contacteren om verder af te spreken.
Mss kan je bij het gemeentehuis je geboorteattest al opvragen? Ik weet niet hoe het bij jouw kerk, maar de onze vraagt dit.
Of al eens uitkijken naar een leuke enveloppedoos en gastenboek?
Desnoods kan je al een SOS-kit maken he???? :-)))))
Oh en zeker al nadenken over de openingsdans en leuke liedjes!!!!
|
|
Ann
21-7-2012
|
5-5-2011 12:41:53
Hoi
Jullie beginnen echt wel vroeg met alles...
Wij trouwen in juli en ik probeer er eigenlijk nog niet teveel mee bezig te zijn. Ik zeg wel probeer natuurlijk want de verleiding is soms wel groot. Maar ik heb schrik dat ik dingen niet meer mooi ga vinden tegen volgend jaar.
Wij hebben dus enkel al de volgende dingen vastgelegd.:
*feestzaal
*gemeentehuis
*kerk
*vervoer
*gastenlijst met adressen ongeveer
Nu zijn we juist nog op zoek naar een DJ en fotograaf en dan zal het hier eventjes stilvallen wss.
Ik kijk wel een beetje rond op internet naar ideeen en die zet ik dan wel op mijn lijstje.
Nu denken we "nog zo lang",maar ik denk dat het er sneller zal zijn dan we denken.
|
|
Emily
26-5-2012
|
5-5-2011 12:42:05
Oei oei, ik heb duidelijk nog vééééééééééééél meer werk :-) Ik moet nog vervoer, videograaf, ceremoniemeester, DJ, priester fiksen, adressenlijst .... Hmm, mss toch maar eens in gang schieten dan :-) @ katrien en Bruidje: zouden jullie misschien alstublieeeeeeeeeeft jullie teksten eens willen doormailen? Zou superlief zijn om wat inspiratie op te doen, ben al zo'n tijdje aan het kijken maar vind niks naar mijn goesting, dus alle hulp is welkom!
|
|
Emily
26-5-2012
|
5-5-2011 12:42:50
ahja, mailadres is driemwedding@hotmail.com , was ik vergeten!
|
|
Katrien
12-5-2012
|
6-5-2011 20:23:18
De misboekjes zijn verzonden :-)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|