TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
davina
6-5-2011
|
5-5-2011 14:51:31
hey britt,
je trouw uitgesteld?? je ging toch deze zomer trouwen of heb ik da verkeerd voor, vergeet je vervoer ook niet vast te leggen en een fotograaf en dj, da zijn de belangrijkste dingen
groetjes
|
|
Evelien
4-6-2011
|
5-5-2011 15:36:20
Kijk eens op het onderdeel "mijn planning" op deze site. Daar kan je een overicht vinden van de te plannen dingen volgens een realistisch tijdschema.
|
|
Britt
23-6-2012
|
5-5-2011 16:07:35
Hey Davina, nee onze trouw is niet uitgesteld, mss heb je iem anders voor ofzo. Ik zit nog ma juist op het forum:) Onze dj ligt ng ni echt vast ma het zijn vrienden en weten eigelijk wel dat ze op onze trouw komen draaien. Fotograaf, ik vind persoonlijk dat die veel geld vragen, of ik heb alleen nog maar dure fotograafs tegengekomen. Mijn vervoer daar zijn we mee bezig. Min vriend en ik willen onze broers/zussen mee in de suite aangezien onze getuige vrienden zijn. Dus wij zijn met 16 pers, niet gemakkelijk om iets mooi en origineel te vinden. groetjes
|
|
Selena
18-6-2011
|
5-5-2011 16:11:22
Hey Britt Het eerste wat ik gedaan heb is de zaal, fotograaf en kok gereserveerd. Deze zijn of waren het belangrijkste voor mij. En van daaruit ben ik stap voor stap verder gegaan :) Je hebt nog veel tijd, bedenk wat je heel graag wil. En kijk er alvast naar uit ( zeker als er iets specifieks aanwezig moet zijn). Veel succes! En welkom op het forum ;)
|
|
Emily
26-5-2012
|
5-5-2011 16:39:58
Kzou ook zeggen welkom op het forum :) Het is superlogisch dat je nu al vanalles wil plannen! Ik zou dus nu uitkijken naar een goedkope fotograaf (kijk maar hier op het forum eens bij de topics van fotografie, daar vind je heel wat informatie!), eventueel ook een DJ en ceremoniemeester en idd ook uw vervoer. Wat ik vooral nu zou doen is veel rondsurfen om een idee te krijgen wat je graag wil, zowel concept van feest, kleuren evt, wil je voor de kerk huwen of een alternatieve ceremonie of helemaal niets (indien wel, denk dan al eens na over welke kerk/pastoor/organisatie). Eigenlijk is het nu de tijd om véél ideetjes op te doen en dan de mensen contacteren met wie je wil werken :) Rustigaan, maar ik zou toch wel opt gemakje beginnen plannen.
|
|
Britt
23-6-2012
|
5-5-2011 17:10:10
Ja vervoer zijn we mee bezig en dj ligt bijna vast. We gaan voor de kerk trouwen maar daar hebben we nog tijd voor. Ik heb onlangs mail gekregen van Enoa.. Die maken kei mooie foto's en denk dat ze niet zo duur zijn ook ni. Dat is toch wat ik denk van op hune site. Misschien moetk het is op het forulm vragen. toch bedankt allemaal al voor de tips
|
|
Emily
26-5-2012
|
5-5-2011 17:35:29
Volgens mij sta je er goed voor dan, beter dan wij :) Qua fotograaf: veel rondkijken echt wat voor stijl je echt mooi vindt en dan goedkopere alternatieven zoeken, zo heb ik het gedaan. De fotograaf waarvan ik de stijl mooi vond, vroeg 3500 euro voor een dag, net iets te veel voor ons kruipt serieus wat werk in, maar ik vind zelf de fotograaf echt wel belangrijk, het is naast je ringen een van de enige tastbare herinneringen aan je dag he. Succes met de zoektocht!
|
|
Ellen
17-9-2011
|
5-5-2011 19:14:54
Qua fotograaf: als je niet echt heel veel geld wil geven aan een fotograaf, check eens www.leentjeloveslight.com
Niet de doorsnee stijl, maar wij vonden haar stijl echt super tof en ook de prijs viel goed mee!
Als je zaal al vastligt, das al veel, daarover heb ik in het begin veel gestressd ;-)
Stap voor stap lukt alles wel...
Succes alleszins!
|
|
natje
12-5-2012
|
5-5-2011 19:23:07
hey britt
wij trouwen op 12/05/2012 wij hebben al onze zaal,dj,fotograaf,videograaf,ceremoniemeester,vervoer de uren van kerk en gemeentehuis.
in juli ga ik op, zoek naar mijn droomkleed en denk miss al is piepen naar de ringen. wij hebben als fotograaf jef celen 500 euro vraagt hij met 50 euro verplaatsingkosten.
nog veel succes met de voorbereidingen
groetjes
|
|
cK-Fotografie
|
5-5-2011 20:08:13
Proficiat met jullie huwelijk, Met alle plezier verzorgen wij de foto's van jullie dag! Voor meer info betreffende onze werkwijze, prijzen ... verwijs ik je graag door naar onze webiste: www.ckfotografie.be Groetjes Claudia, +32(0)473 479 794
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|