Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervolg lingerie fotoshoot!

5-5-2011 17:36:26
Dag bruidjes,

zoals beloofd geef ik jullie een verslagje van mijn fotoshoot van vanmiddag.
Wel, het was gewoon super! De fotografe was enorm sympathiek, stelde me echt van de eerste minuut op mijn gemak!
En we gingen van start, het liep echt op wieltjes. Pose langs hier, pose langs daar,... een uurtje en 400 kiekjes later waren we klaar. Ik heb af en toe een foto mogen zien en ik ben echt in de wolken! Super mooi! Dat wordt moeilijk kiezen binnen 2 weekjes, want dan krijg ik een selectie doorgestuurd!
Voor alle meiden die dit zouden zien zitten, een aanrader!

Grtz,

Lies

lies
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 988

Annelies
22-7-2011
 Meld misbruik5-5-2011 17:40:19

Waar heb je het gedaan en hoeveel heeft het ongeveer gekost? Mss een indiscrete vraag, maar ben wel geïnteresseerd in het concept.

Grtz,
Annelies

lies
2-7-2011
 Meld misbruik5-5-2011 17:56:57

Hoi Annelies,

ik ben bij fotografe Fie van de Vin geweest in Herent, kan je altijd even googelen.
Ik had gekozen voor een fotoshoot van 1u, incl vergroting 20x30 en 10 foto's in mooi doosje. Dit voor €159
Kost misschien wel wat geld, maar is op het eerste zicht absoluut zijn geld waard!

joke
13-8-2011
 Meld misbruik5-5-2011 18:32:31

ben blij voor je dat het zo goed is meegevallen, ik hoop dat ik de moed ook vind om het te doen, de ventjes zullen het allesinds wel aprecieren denk ik hihi
En misschien ook wat verbaasd zijn dat we dat gedurfd hebben

grtjs joke

Elke
13-8-2011
 Meld misbruik5-5-2011 21:24:16

ik heb ook al zoveel shoots gedaan en de eerste is altijd het moeilijkst. Zoals joke zegt, het ventje is wel steeds in de wolken als de foto's binnenkomen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...