Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mia monta?

5-5-2011 18:01:19
Hallo!

Heeft iemand zijn kleed laten maken (of is van plan om het te laten maken) bij Mia Monta?
Hoe is het met de prijs/kwaliteit/enz...?
Mijn moeder wil dat ik het mijne daar laat maken... en aangezien zij de lieve sponsor is ;)
Toch even graag jullie mening!

Elien

Elien
21-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1178

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik5-5-2011 19:02:36

Hey,
Mijn schoonzus is daar geweest vorig jaar en ben toen meegeweest.
Zelf kies ik voor een andere winkel.
Ik vond de verkoopsters wel vriendelijk,maar niet echt meelevend. Ze namen wel hun tijd en hielpen met het aankleden. De winkel opzich vind ik niet zo mooi en de kleedjes hangen allemaal zo wat dooréén. Qua suitkleding heb ik er ook niets gevonden.
Prijs - kwaliteit zitten ze wel vrij goed dacht ik.

Maar eens gaan kijken kan nooit kwaad hé. Wie weet vind jij je droomkleed daar.

Ellen
21-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 19:57:55

Hey Elien,

ik heb mijn kleed besteld bij Mia Monta. Je moet er wel op tijd bij zijn,want ze verkiezen dat je toch een 6 tot 9 maand voor de trouwdag je kleed besteld.

De winkel op zich is meer een atelier dan een afgewerkte winkel, maar dit stoorde mij niet. Er is veel keuze, zowel eigen collectie als gekende merken. De verkoopsters waren ook vriendelijk en geduldig, niet opdringerig. Ik heb zeker 15 kleedjes gepast en heb uiteindelijk voor het eerste gekozen. De prijs viel goed mee, want ik heb hetzelfde kleed in een bruidswinkel in Aalst zien hangen en daar kostte het 300 euro meer, retouches niet inbegrepen!

Tot hiertoe ben ik relatief tevreden over de service. Ik heb mijn kleed midden september gekozen, heb begin april mijn eerste pas gehad en op 19 mei mag ik het afhalen.
Wat ik wel minder vond, is het volgende: bij mijn kleed had ik schoenen besteld en toen ik mijn eerste pas had, werd er gezegd dat de schoenen niet meer gemaakt werden. Konden ze dan tussen september en april niet even bellen om dit te zeggen? Dan kon ik tijdig een ander paar gaan kiezen. Nu heb ik bij mijn eerste pasbeurt andere gekozen en is mijn kleed op deze schoenen afgespeld. Ik mocht begin mei terug bellen om mijn schoenen op voorhand af te halen (om ze in te lopen), blijkt dat ze er nog niet zijn! Ze gingen mij bellen als ze er waren. Als ik nu maandag nog niets gehoord heb, bel ik terug. Ik denk erover om voor alle zekerheid zelf een paar bruidsschoenen te gaan kopen. Al neem ik wel een risico dat mijn kleed dan niet meer goed valt. Ik denk er nog eens over.

Voila, een hele boterham! Aan jou om te beslissen. Alvast veel plezier met het uitzoeken van een kleed en geniet van het passen!

Groetjes

Ellen

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik5-5-2011 22:53:16

Misschien heb je het gelezien niet, ons bericht die we hier hebben gepost een maand geleden, ivm met annulatie van bruidsjurk wegens sterfgeval van de bruidegom!

Wij hebben een héél nare ervaring met deze winkel! Totaal onvriendelijk en niet toegangkelijk voor een goed gesprek

Ik denk dat je er goed bediend wordt zolang alles goed gaat.....maar als het je om de één of andere tegenzit, daar niet moet ommerciele geste!

Ik kreeg vele reacties, die hier allemaal te lezen zijn, dat ze er wel een mooi kleedje hadden gekocht, maar dat de service in vele gevallen beneden alle pijl was.

Toch succes gewenst!

katrien
12-8-2011
 Meld misbruik5-5-2011 23:01:31

Hey ik heb ook mijn kleedje besteld bij Mia-Monta. Ik ben op 5 feb. gaan kiezen en op 11 Juni mag ik het voor de eerste keer gaan passen . Ik ben benieuwd.Ik was tevreden over de winkel ik heb maar ook deze winkel gedaan, ze vroegen welke stijl ik graag zag en na 4 kleedjes had ik mijn hoesting gevonden. Ik heb ook mijn schoenen zelf gekocht, niet de typische bruidschoenen. Maar wel mooie witte die ik achteraf nog kan door dragen. grtrn

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik5-5-2011 23:02:29

Wij hebben een bericht geplaatst op 7 april onder de rubriek trouwjurken hier, kan nuttig zijn eens te lezen. "weinig begrip voor annulatie trouwkleed"

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik6-5-2011 8:51:44

Beste Elien,

ja idd, ik ben blij dat Jeff zelf ook reageert want ik zou je deze info ook meegegeven hebben. Er is via dit forum ècht een anti-Mia Monta-campagne begonnen omwille van hun reactie met het voorval van Jeff.
Mijn haar komt recht gewoon bij het lezen van die naam.
Ik wil hierbij niet gezegd hebben dat ze slecht zijn voor de rest, maar puur uit principe en omwille van hun onmenselijkheid, zal ik zeker nooit die winkel aanraden, in tegendeel!

Nu blijft het uiteraard jouw beslissing en jouw keuze he.

Groetjes

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik6-5-2011 9:36:10

ik zou zeker die winkel niet aanraden!
mijn beste vriendin heeft vorig jaar haar kleedje van daar ook gehaald en ik vond de mensen daar echt onvriendelijk! het heeft mij doen beslissen om mijn kleed daar niet te bestellen( was ook mijn eerste keus maar ben snel van gedacht veranderd na de ervaring met mijn vriendin)
nu dat ik recent het bericht van jeff gelezen heb, ben ik zeker gesterkt in mijn overtuiging daar nooit iets te halen!

Debo

peggy
18-6-2011
 Meld misbruik6-5-2011 9:36:37

mijn mama heeft haar kleed daar gekocht... vriendelijk behandeld, geen problemen...
moet wel zeggen, als je binnenstapt lijkt het alsof de kledij echt niet mooi is...maar mama wou toch iets passen en dan was het wel prachtig :) dus op kleerhanger zeker niet kiezen :)

tinneke
10-4-2010
 Meld misbruik6-5-2011 11:54:14

Ronait
24-7-2013
 Meld misbruik14-1-2013 17:02:41

Wou hier ook even reageren dat ik tot nu toe tevreden ben van Mia Monta. Vriendelijk, mogen passen wat ik wou, prijs-kwaliteit zeker en vast ook in orde.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info