Terug naar overzicht
Hey, Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Mijn vriend wil totaal geen ring dragen en vind het dan ook stom om er één te kopen. Vandaar dat wij ook een alternatief gaan zoeken. Een ketting is vr ons ook geen optie want dat wil men vriend ook niet dragen (moeilijke mens hé :p) Ik dacht er dus aan om horloges te kopen en die dan te laten graveren. Heb het nagevraagd bij de juwelier en die doen dat.
Ik draag momenteel men verlovingsring rond een ketting omdat ik deze al eens een week verloren ben :( Het idee van de horloge is ook wel leuk
Hoi! Mijn verloofde mag op z'n werk ook geen juwelen dragen, maar zou dat buiten zijn werk wel willen dragen, daarom ga ik een mooie ketting kopen, dan is onze ring nog altijd dicht bij zijn hart :)! Maar, ik heb eens gelezen dat sommige een tattoo laten zetten. Je moet er wel voor zijn, en ik denk dat heel pijnlijk is, maar bon, dan heb je je ring eigenlijk altijd aan :) Ik vraag mij af: een ring mag niet, maar een horloge wel?
Liselotte: In ons geval wil mijn vriend gewoon geen ring of ketting dragen. Hij mag het wel,maar wil het gewoon niet. Vandaar de keuze vr een horloge.
Dag Bruidjes, Ik zelf draag nooit een horloge dus dat wordt het niet vrees ik... Moeilijk he.Kwil zelf nochtans graag een ring dragen maarja het werk he. Groetjes
Hoi, Je kan eens contact opnemen met Kathleen Delaplace uit Oud-Turnhout.Dit is een juwelenontwerpster die originele creaties heeft. Misschien kan zij wel iets maken? Wij hebben onze ringen daar laten maken. Prachtig! Haar website: juweelontwerpster.be Groetjes!