Terug naar overzicht
hey kristien, onze dj heeft ons gisteren voorgesteld om het bongo-lied van safri-duo te nemen. mss moet je dat ook is aan je dj vragen, wat hij meestal speelt? groetjes Tamara
Ja die safri duo heb ik al eens geweten, was heel tof .. I got a feeling van Black Eyed Peas vind ik ook een toffe .. Die wilden wij eigenlijk nemen maar onze dj zweert bij de lac du connemara wegens nergens zo'n ambiance geweten als bij dat liedje :) Voor mij is dit ook oké.
Hey,Mijn vriend wil 'lac du connemara' niet horen op onze trouw, hij heeft daar een gruwelijke hekel aan :)In plaats daarvan gaan we waarschijnlijk 'ik hou van u' nemen van Noordkaap nemen.
Hey Wij hebben als intredelied voor de zaal het liedje Allegria ( cirque du soleil) gekozen. Groetjes Vanessa
Wij hebben "What a beautiful day" van The Levellers. Ook zeer leuk :-)Eens wat anders dan die van U2 altijd.En wij hebben ook een hekel aan "Lac du connemara". Gelukkig mogen we van de DJ zelf kiezen en dringt hij ons niks op.
Hey wij zouden graag "Love and Marriage" van Frank Sinatra nemen, lekker gek en tovert iedereen een glimlach op het gezicht, niet?
Hey, Al eens gedacht een kiss met I was made for Loving you.. Groeten, Jurgen