Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ook ik had een vrijgezellenfeestje

24-4-2006 14:26:19
jaja, dit weekend had ik ook mijn vrijgezellenfeestje ..; 't was ook supergezellig!!!

Mijn vriend en ik gingen naar mijn ouders aangezien we daar een etentje hadden met onze bomma's ... maar toen we enkele minuten binnenwaren kwamen er wel 10-15 auto's onze oprit opgereden en geparkeerd bij ons ....... ik zeg tegen mijn zusl:"Hoeveel volk heb jij uitgenodigd voor't eten zeg ???" (ik had zoals gewoonljik weer niets door)

In ieder geval, 't was wel een superverrassing, ik had het niet gedacht. Ik moest het weekend erna vrijhouden voor het feestje, niet vandaag.

Daarna zijn dan de mannen gaan mountainbiken (ocharme mijn ventje .. hij had nog neits gegeten daar wij moesten komen eten bij ons moeeder. Hij heeft nog vlug een banaan binnengespeelt en heeft op deze krachten 25km gemountainbiked)

De vrouwen gingen dan naar Antwerpen-city. heb enkele opdrachtjes moeten doen (maar wel plezante) zoals een bloem vragen aan een kraam op de vogeltjesmarkt( heb een supermooie lelie gekregen, nog ingepakt en al) en ik heb ook pannenkoeken op de groenplaats moeten bakken en die verkopen tegen een vrije gift om losgeld te verdienen voor mijn knuffelbeestvarken dat ze hadden gekidnapt. (heb op een uurtje tijd toch 10 euro verdiend met 6 pannenkoeken ongeveer, niet slecht hé)

Dan hebben we nog een bloem geofferd (een andere, want die lelie was veel te mooi) aan Semini (symbool van vruchtbaarheid, voor vele kindjes) en daarna mijn varken gaan bevrijden in een locker in het centraal station van Antwerpen.

(hier was vanalles in voorbereiding voor een of ander feestje van jimtv en ze hadden de toegang naar de lockers afgesloten ... grrr slim slim. uiteindelijk dan via de security toch eraan geraakt.)

's avonds zijn we gaan eten in de Marco Polo, mongolian barbecue (heel lekker) en dan naar de Karaoke!!!!! super tof!!

Om 3u zijn we doorgegaan, om half 5 in bedje en dan om 9u er terug uit voor een verloofdenontmoeting van de parochie ....... pfff 't was van de moete :-) heb osms wel een stukje gemist van die dag .. maar ja ..

's avonds vroeg in bedje gekropen, maar ben toch nog altijd heeeeeeeeel moe -)

't was wel een gezellige avond ...... ben benieuwd achter de foto's.

Mieke
13/05/06

Skiwi
13-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 389

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik24-4-2006 19:54:14

Hey,

klinkt superleuk! Gisteren hebben de dames een vergadering gehad voor mijn vrijgezellendag. Ik hoop dat het ook zoiets tof wordt.

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...