Terug naar overzicht
HIHIHI Julie Het is wel te verstaan dat zo'n dromen (nachtmerries) voorkomen nu je grote dag stilaan dichterbij komt. Als ik dit zou voor hebben, denk ik ook dat ik voor de zekerheid nog eens zou checken bij de gemeente of alles nog in orde is. Het is inderdaad al een tijdje geleden dat ze je nog gehoord hebben en dan denk je automatisch dat ze het misschien wel vergeten zouden kunnen zijn. Gelukkig kan je nu terug met een gerust gemoed je bed inkruipen .
oei oei wat een nare droom seg! momenteel heb ik nog geen rare dromen gehad maar beste vriendin van mij wel ze was vergeten naar de kapper tegaan en op men dochtertje te passen terwijl ik bij de kapper was( mijn ouders zijn op dat moment nog niet bij mij thuis dus drm dat vriendin op mijn dochterke eventjes moet passen) en ze was ook vergeten om naar de kerk te komen en s'avonds kwam ze dood normaal de feestzaal binnen en ik had ze voor heel de zaal mishandelt! erg toch se da ze zoiets van mij had gedroomt! :-)
Nu, als mijn vriendin mijn kind (als ik er eentje zou hebben) was vergeten, zou mijn handen ook kriebelen hoor.... Dus wat dat betreft een gegronde vrees zou ik zeggen . Ik heb nog geen nachtmerrie's gehad, maar kreeg overdag al de vrees met betrekking tot het gemeentehuis (behalve een bevestigingsbrief in september, verder ook niets gehoord met betrekking tot betaling en zo). Daarnaast trouwen wij in de geboortegemeente van mijn aanstaande, 2 uur verderop!!! Toch ook maar even gebeld of alle documenten toch compleet waren (geweldige smoes om bevestiging te krijgen). Gelukkig was alles compleet en hebben we gelijk een afspraak kunnen maken met de ambtenaar die ons huwelijk gaat voltrekken om samen te zitten en het stadhuis te bekijken (nog nooit van mijn leven geweest, dus wel handig om te zien hoever we moeten lopen e.d. voor de liedjes). Wat dat betreft ben ik dus weer gerustgesteld. Nu afwachten voor de volgende vrees in de komende 4 weken!!
Hahahaha Miss, ik heb ook een smoesmail naar stadhuis gestuurd Tjaa die nachtmerries hé!! Maar t'komt goed ze