Nu Online
Momenteel zijn er 519 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Interessant? Website eigen domeinnaam, eigen stijl enz.

6-5-2011 9:11:38
Ik heb eens een vraag :) Voor onszelf heb ik volgende website gemaakt: www.kimenwim.be .
Nu heb ik daardoor al 2 aanvragen gekregen van koppeltjes om voor hen ook één te maken. Met één ben ik bezig maar is nog niet echt af (ik werk er nog aan verder Anne, is beetje druk nu ;) dus kan nog geen afgewerkt voorbeeld laten zien.
Deze is eigenlijk gebaseerd op de onze maar dan met eigen foto's, kleuren enz.

Pagina's kunnen zelf gekozen worden, teksten kunnen eenvoudig gemaakt/aangepast worden, foto's zijn mogelijk, gastenboek enz. Ik maak een korte handleiding met uitleg hoe alles aan te passen is.

Nu vraag ik me af wie hier interesse in zou hebben en hoeveel jullie hiervoor zouden willen betalen?
Er bestaan uiteraard voldoende websites die iets gelijkaardig doen maar dan gratis (met hier en daar een aantal nadelen/voordelen?).

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 869

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik6-5-2011 9:32:04

Hey Kim,

ik zal heel eerlijk zijn : ik zou niet bereid zijn om daarvoor te betalen omdat er, zoals je zelf zegt, al huwelijkssites bestaan die volledig gratis zijn en ongeacht de voor- of nadelen van een "eigen" website, is een huwelijk plannen al duur genoeg (het is dan ook nog eens crisis) om daar bovenop geld uit te geven aan een site die uiteindelijk heel persoonlijk is, zelfs zo persoonlijk dat ik eigenlijk absoluut geen zin zou hebben om een deel van mijn leven zomaar te kijk te zetten op internet. Dit is niet kwaad bedoeld hoor, verre van, ik geef je hier maar mijn mening. Misschien denken anderen daar heel anders over maar mijn privacy is mij erg dierbaar, vandaar dat ik geen interesse heb, zelfs niet voor een gratis site... maar mss ben ik een (zonderlinge) uitzondering...

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik6-5-2011 9:38:20

Fredie, begrijp ik volledig hoor! Ik ben echt opgegroeid met het internet, heb altijd gemaild, profielpagina's zoals Facebook gehad enz. dus ikzelf ben niet zo gesteld op die "privacy". Toch niet op dat vlak :) Maar begrijp best dat dit bij anderen wel zo is.
En inderdaad, een trouw kost al erg veel, moet je mij niet vertellen :)

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik6-5-2011 9:51:49

Hoi!

Misschien eventjes laten weten: wij hebben ook een website :)
Heb de website gemaakt via een hulpsite, iedereen is wel eens iets tegengekomen, je maakt dat gratis, de link naar u 'website' is ingewikkeld, dat je je altijd mist :)

Bij ons was dat: www.e-wedding.com/sites/SamenLiselotte
Ingewikkeld, niet?
Daarom hebben we een domeinnaam gekocht -- www.liselotte-sam.be
Dat kost 7euro voor een jaar, das dus geen geld en binnen het half uur is dat allemaal geregeld.

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik6-5-2011 10:59:14

@ Liselotte : amai, wel ècht veel werk ingestoken hoor. Hmm hmm, chique !

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik6-5-2011 13:46:03

Omdat het toch maar tijdelijk is heb ik de onze gemaakt via bruiloftsite.nl
Deze is de onze: http://www.ineke-sven.bruiloftsite.nl/.
Ik wist niet dat het zo goedkoop (7 euro) al kon voor een jaar, anders had ik dit misschien wel overwogen, maar nu is het niet echt de moeite meer

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik6-5-2011 14:48:54

Een eigen domeinnaam vind ik sowieso interessant, want al dat doorklikken vind ik maar niets...

Persoonlijk zou ik wel bereid zijn om (wegens tijdsgebrek om het zelf te doen) te betalen moest iemand de basis voor ons kunnen opzetten, waarop we dan zelf kunnen verder werken. Zo'n bruiloftsite vind ik niet zo tijdelijk, je kan er achteraf ook nog altijd verder op bouwen, bijvoorbeeld als je reizen maakt, er kinderen komen etc.

Maar... hoeveel, dat weet ik nu niet zo direct. Ik ken daar geen prijzen van... Maar in gans het trouwverhaal zou ik er bijvoorbeeld wel een 250€ willen voor uittrekken denk ik.

Hopelijk kunnen anderen je ook nog wat verder tippen!

eline
20-5-2011
 Meld misbruik6-5-2011 20:19:21

Hallo Kim

Fijn dat je uw eigen website ontwerpt. Mijn man (of ja, bijna-man :) is zelfstandig webdesigner en heeft zelf voor ons eigen huwelijk geen site gemaakt.
Hij is er enkele maanden geleden wel eens aan begonnen maar heeft het dan stilgelegd omdat ikzelf niet echt inspiratie had (het was de bedoeling dat ik zou kijken voor teksten en foto's).
Er kruipt daar eigenlijk ook best wel veel tijd in dus als dit je job is, wordt dit volgens mij wel redelijk duur om te verkopen aan geïnteresseerden. Doe je dit als amateur, dan kan je wel een goedkopere prijs aanbieden denk ik.
Maar het punt blijft wel: je ziet duidelijk het verschil tussen iemand die er wat van kent en tussen iemand die het zelf wilt maken met een gratis hulpprogramma.
MAAR ik vind het tof dat de bruidjes dit zelf kunnen maken! Immers, ze hebben er plezier aan en zijn trots op hun eigen creatie.
Ik kan mij moeilijk inbeelden dat iemand dan zou betalen voor iets dat men zelf gratis kan creeëren.

Misschien ben ik mis hoor. Zijn er die daar anders over denken?

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik7-5-2011 12:03:45

Hey Kim!
Ik vind het idee van een eigen website wel leuk, maar ik vind (voor mezelf persoonlijk) dat je er teveel tijd moet insteken . Echt nodig vind ik het ook niet, wel altijd tof natuurlijk.
Als ik via Google 'eigen website' ingeef, krijg ik al ontelbare links om het zelf te doen.
Het is ook maar iets tijdelijks dus geld zou ik er persoonlijk nooit voor betalen.
Toch veel succes!

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik7-5-2011 18:37:03

Het is tijdelijk als je een echte bruiloft website maakt, het is tijdloos als je een domeinnaam met voornamen neemt. Je kan het dan later hebben over een bouwproject of kindjes enz. Moet zeggen dat ik voor die 2 ook maar 10 euro vraag hoor, is eigenlijk gewoon mijn kost voor de domeinnaam. Verder is het een vriendendienst :) Maar vooral mijn vriend vroeg zich af of hier veel of weinig interesse voor is.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...