Terug naar overzicht
Misschien nog eentje na het uitwisselen van de ringen, of ervoor?
Wij hadden er in het begin 5, maar de pastoor zij dat er meestal 6 worden genomen. Wij hebben dus genomen bij: het binnengaan na eerste lezing na de ondertekening van het huwelijksregister na de voorbeden na de communie het buitengaan
Wij hadden er 7.
Binnen gaan (Enya Only time) na eerste lezing (Marco Borsato ik hoor bij jou) na ondertekenen register (Jason Marz I'm yours) na voorbeden (clouseau altijd heb ik je lief) na de communie (Colbie Caillet bubbly) en buitengaan (U2 Beautiful day) Wij in totaal dus 6
Hallo Ellen, Wij hebben 6 liedjes; IntredeNa 1e lezing (Tussenzang)Bij ondertekenen huwelijksregisterOfferandeBij de communieUittrede Als back-up hebben we voor de communie nog een extra liedje, mocht het nodig zijn.. :) Wat ik me wel afvroeg.. Plaatsen jullie de liedjes teksten ook in het misboekje? (Evt met vertaling) of niet? xxx
Bedankt voor de reacties allemaal! Sarah, neen, wij zetten de teksten er niet in..dan wordt het boekje zo dik ;-). Maar wat we wel doen is een klein stukje uit de tekst dat dan echt op ons toepasselijk is er wel bijzetten...maar dat gaat dan maar over 1 à 2 zinnetjes
hoi we zitten met 8liedjes, het binnenkomen, na het vergevingsmoment,na de eerste lezing, aansteken huwelijkskaars, ondertekenen register,tijdens de offerande,na de vredeswens,buitengaan. moesten er zoveel zijn door onze deken groetjes
Wij hebben er 8: binnenkomen na vergevingsmoment na eerste lezing ondertekenen huwelijksregister tijdens offerande tijdens communie tijdens ons familiemoment bij buitengaan
Hallo, wij hebben in totaal 5 liedjes intredelied tussenzang (na de eerste lezing) tijdens de communie bij ondertekenen van huwelijksregister uittredelied
Dank je wel iedereen! Wij slagen de communie over ;-)
Hey allemaal Ben sinds vandaag ingelogd op dit forum. We zijn ook volop begonnen aan de voorbereiding van ons trouwfeest :) Ik ben momenteel op zoek naar leuke teksten voor ons misboekje. Weten jullie misschien waar ik enke
Hoi hoi Mag ik vragen welke liedjes jullie allemaal gebruiken voor in de mis? Ik ben namelijk al aan het brainstormen nu ik enkele weken tijd heb en wat is plezanter om je eigen trouw te organiseren ;-). Alvast bedankt!