Terug naar overzicht
Hallo, Wij hebben net onze trouwringen besyeld bij juwelen Herman in Herenthout, hij maakt en ontwerpt al zijn juwelen zelf, echt mooie dingen en super service, alles is 18 karaat, je kan kiezen in geel, wit of grijs goud, prachtig echt waar ze. We kozen een iets bredere ring, met glad en geribte structuur, ik ging voor eentje met dertien briljanten en mijn vriend wilde liever zonder. Onze ringen komen op een 1600 euro voor de twee maar aangezien ik oud goud bij had ging er een bedrag van een 700 euro af dus das lekker meegenomen he!!! Je kan hem vinden via google onder juwelier Herman, oo ja misschien ook handig om te weten we moeten een zes weekjes wachten en dan zijn ze volledig klaar.
Dag Hanne, Kijk ook zeker eens op de website van Wim Meeusen uit Antwerpen. Onze ringen komen van daar. Groetjes
Hoi Chrisje Bedankt voor de tip, is hier vlakbij, wij zijn van Herentals, ga er zeker is kijken. Hey Vicky, Heb je ze zelf ontworpen bij Wim Meeusen? Vond die workshop met "bolleke" wel leuk klinken, maar vrees dat mijn verloofde niet zo creatief is aangelegd. Voorlopig houd ik alle opties open! Bedankt alvast voor de tips! Groetjes Hanne.
Heey, wij zijn bij Nicolas in Antwerpen geweest. Ontwerpen kan denk ik ook wel maar ik weet niet wat de prijzen daar zijn. Onze trouwringen waren gewoon standaard, we wilden iets eenvoudig. Maar het was zeker niet duur :) groetjes, An
Wat je ook kan doen, is zelf iets ontwerpen of als je iets moois vindt daar een foto van nemen of zo; en ermee naar Antwerpen. Bij diReggio (dacht ik) maken ze alles wat je vraagt. Er zullen zo nog wel andere juweliers zijn. Ik weet wel niet goed hoe de prijzen daar liggen.
Hoi Dames, Bedankt voor de tips, ga ik zeker ook is checken! Groetjes, Hanne.
Hoi, Wij hebben onze ringen daar laten ontwerpen! De prijzen zijn verschillend, al naargelang de prijs van het goud en de vorm (breed, smal, diamantjes ) van je ring natuurlijk. Je kan ook oud goud meebrengen, de waarde van dit goud trekt ze dan af van de prijs van je ringen. Ze doet ook regelmatig opendeurdagen, volgens mij. Groetjes!