Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen versturen??

6-5-2011 17:07:44
Hallo bruidjes,

Ben hier al terug met nog een andere vraag die ik heb betreffende het versturen van de uitnodigingen. Wij trouwen op 17 september 2011, nu is mijn vraag wanner ik het beste de uitnodigingen verstuur, daar de gasten moeten antwoorden bij wel of niet aanwezig voor 1 september, en als je het dan bekijkt zullen de mensen daarvoor in verlof zijn. Had dan gedacht om de uitnodigingen al eind juni te versturen, zodat iedereen tijd heeft om te bevestigen, of vinden jullie te vroeg??
grtjs

DEBORAH
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 743

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-5-2011 17:14:38

Normaal gezien zou je die dan +/- half juli moeten versturen (volgens de standaard-normen), maar op die 2 weekjes steekt dat nu niet echt, hé... Doen!

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik6-5-2011 17:15:52

Ik trouw dezelfde datum en ik heb idd ook het gedacht ze tegen eind juni de deur uit te werken,idd met het gedacht dat er toch wel vakantie tussen zit

groetjes

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik6-5-2011 17:48:08

hier ook op 17 september en wij versturen ze eind van deze maand.
nu hebben wij wel veel buitenlandse gasten die een visum moeten regelen dus vandaar dat wij ze wat vroeger sturen.

Debbie
16-9-2011
 Meld misbruik6-5-2011 18:15:09

Wij trouwen 1 dagje voor jullie en ook wij zouden ze willen versturen tegen eind Juni, alleen al omdat de "grote vakantie" ertussenin zit :)
Doen dus!

Elisabeth
17-9-2011
 Meld misbruik6-5-2011 21:57:40

hey,
dat wordt een druk weekend :)
wij trouwen ook 17 september en ik heb me ook al suf zitten piekeren wanneer we de uitnodigingen zouden versturen... vooral omdat we pas eind juli terug komen van reis. ik ben eigenlijk blij om van jullie te horen dat jullie ze eind juni versturen. gaan wij bij deze ook doen ;) we gaan dan wel dringend in actie moeten schieten... we hebben totaal nog geen idee van wat het zou moeten worden!!! vooral omdat onze kindjes die dag ook gedoopt worden en het dus een combi uitnodiging moet worden... doop + trouw
groetjes

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik6-5-2011 21:59:41

Hey,

Wij trouwen ook 17 september! Wij zijn ook van plan om ze eind juni te sturen (aangezien er waarschijnlijk toch wat mensen op vakantie zijn) Ik ben er ook nog niet aan begonnen hoor, ik moet eens in actie schieten

Nath
17-9-2011
 Meld misbruik6-5-2011 22:00:59

Hier ook veel al veel gepiekerd over wanneer! man man, wij versturen ze ten laatste half juni, eind deze maand zouden ze klaar moeten zijn en verstuurd! Nog veel plezier iedereen. Ik heb inmiddels mijn eerste nachtmerries al gehad!

Sara
10-9-2011
 Meld misbruik7-5-2011 9:59:22

Hey
Wij trouwen de 10de september en versturen ze begin juli.
We zijn de laatste 2 weken van juni op vakantie dus voor we op vakantie vertrekken liggen zouden de uitnodigingen klaar moet liggen om te versturen. Zodat als we terug komen ze dadelijk de deur uit kunnen :)

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik7-5-2011 11:43:29

Hoi Deborah, wij trouwen ook op 17 sep en versturen de uitnodigingen eind juni... Versturen ze liever iets vroeger.

DEBORAH
17-9-2011
 Meld misbruik7-5-2011 12:44:55

Aan iedereen,

alvast bedankt voor de vele reactie's. Zo merk je toch op hoeveel menen er nog trouwen op dezelfde datum

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info