Terug naar overzicht
Normaal gezien zou je die dan +/- half juli moeten versturen (volgens de standaard-normen), maar op die 2 weekjes steekt dat nu niet echt, hé... Doen!
Ik trouw dezelfde datum en ik heb idd ook het gedacht ze tegen eind juni de deur uit te werken,idd met het gedacht dat er toch wel vakantie tussen zit groetjes
hier ook op 17 september en wij versturen ze eind van deze maand. nu hebben wij wel veel buitenlandse gasten die een visum moeten regelen dus vandaar dat wij ze wat vroeger sturen.
Wij trouwen 1 dagje voor jullie en ook wij zouden ze willen versturen tegen eind Juni, alleen al omdat de "grote vakantie" ertussenin zit :)Doen dus!
hey, dat wordt een druk weekend :)wij trouwen ook 17 september en ik heb me ook al suf zitten piekeren wanneer we de uitnodigingen zouden versturen... vooral omdat we pas eind juli terug komen van reis. ik ben eigenlijk blij om van jullie te horen dat jullie ze eind juni versturen. gaan wij bij deze ook doen ;) we gaan dan wel dringend in actie moeten schieten... we hebben totaal nog geen idee van wat het zou moeten worden!!! vooral omdat onze kindjes die dag ook gedoopt worden en het dus een combi uitnodiging moet worden... doop + trouwgroetjes
Hey, Wij trouwen ook 17 september! Wij zijn ook van plan om ze eind juni te sturen (aangezien er waarschijnlijk toch wat mensen op vakantie zijn) Ik ben er ook nog niet aan begonnen hoor, ik moet eens in actie schieten
Hier ook veel al veel gepiekerd over wanneer! man man, wij versturen ze ten laatste half juni, eind deze maand zouden ze klaar moeten zijn en verstuurd! Nog veel plezier iedereen. Ik heb inmiddels mijn eerste nachtmerries al gehad!
HeyWij trouwen de 10de september en versturen ze begin juli.We zijn de laatste 2 weken van juni op vakantie dus voor we op vakantie vertrekken liggen zouden de uitnodigingen klaar moet liggen om te versturen. Zodat als we terug komen ze dadelijk de deur uit kunnen :)
Hoi Deborah, wij trouwen ook op 17 sep en versturen de uitnodigingen eind juni... Versturen ze liever iets vroeger.
Aan iedereen, alvast bedankt voor de vele reactie's. Zo merk je toch op hoeveel menen er nog trouwen op dezelfde datum