Terug naar overzicht
je trouwt in 2012? dan zul je nog wel iets vinden, niet meteen panikeren maar meteen een nieuwe zaal zoeken....
Inderdaad niet panikeren... je hebt nog meer dan een jaar je zal heus wel iets vinden. Groetjes,Celesta
oei The Steelfactory in Waterschei??? En wat zoek je eigenlijk? Dan kan ik eens rondkijken als ik iets vind. Veel succes meid!
Daar hebben wij ook overwogen om ons feest te doen... Maar goed dat we een andere keuze hebben gemaakt want op 21 dagen vind je niet makkelijk iets nieuws! Misschien een tip (je moet er van houden eh) familie van ons heeft vorig jaar hun feest gegeven op de karting langs de europalaan in Genk. De mannen mochten karten (vrouwen ook als ze geen rok aan hadden). Het eten was er allesinds heel goed..
niet fijn. Maar je hebt nog zoveel tijd dat het niet echt een probleem kan zijn om iets nieuws te vinden. Bij ons zit er tussen aanzoek en huwelijk 10 maand en we zijn eigenlijk pas in feb/maart naar zalen beginnen kijken en er was nog echt genoeg keuze, dus no worries.
wij hadden ook steelfactory geboekt... We hebben gelukkig ons voorschot teruggehad. Ik hoop dat je ook je geld hebt terug gehad? Wij hebben nu Anatolia genomen. Maar je hebt nog veel tijd om iets anders te vinden, so don't wory