Terug naar overzicht
Dag Bert Wij hebben ook de Stongebridge Banket (feestzaal van Het Eethuisje) op onze lijst staan. Wij hebben volgende week vrijdag een afspraak voor meer informatie en om eens te gaan eten. Ik kan je dan informatie doorgeven. Wij zijn ook al geweest naar La-Deuze (Maarkedal) . Dat pas piekfijn inorde en zeer lekker eten. Het is een grote kanshebber bij ons. Liesbeth
Salons Mantovani?
De Biesmolen te Zwalm...
Wij wonen rechtover de Biestmolen, maar vind dit toch geen goede locatie. Een maal weest eten, er was geen volk en superlang moeten wachten. Wij trouwen in de Wellington binnen 40 dagen :-)
Wij hebben ondertussen de zaal bezocht en zijn helemaal weg van de locatie. Mooie tuin waar we hopelijk de receptie kunnen laten doorgaan. De zaal is volledig vernieuwd en de dansvloer (met ingebouwde led lichten) spreekt enorm aan. Ook de ontvangst was heel hartelijk. Er lag een boek klaar met daarin alle info over de menu's - drankenforfait - receptie mogelijkheden e.d. In vergelijking met andere zalen vallen de prijzen ook heel goed mee.
Vorig week hebben we ons trouwfeest gehad in de feestzaal The Stonebridge in Etikhove (Maarkedal). Het was een onvergetelijke mooie dag.'s middags hadden we gevraagd om in de zaal broodjes te kunnen eten. Alles was voorzien en er was zelfs continu bediening in de zaal.'s avonds op de receptie waren er voldoende garcons voor toch wel 150 man. Ik heb iedereen horen zeggen dat de glazen voldoende snel bijgevuld werden. Iedereen werd bijtijds bediend van hapjes.Op het avondfeest zelf was het eten subliem. Iedereen was lovend over het eten. De kok verdient alleen maar onze felicitaties. Toen we onze menu voorgeproefd hadden, hebben we de kok een kleine opmerking gegeven dat de pesto laag op de tournedos misschien voor sommigen wat teveel zou zijn. Op de dag zelf had de kok onze opmerking waargemaakt en kregen we een tournedos met een dunne laag pesto.Na het dessertbuffet bleven er voldoende garcons aanwezig in de zaal. Zodoende kreeg iedereen nog bij tijds zijn drank aan tafel bediend. Zelfs tot op het einde van het feest (tegen 5 u 's morgens) waren er nog steeds 2 man aanwezig in de zaal.Besluit: Ik kan de zaal alleen maar aanraden als trouwzaal !