Terug naar overzicht
Hoi, onze ceremoniemeester is Dirk Van De Velde, is een hele aangename persoon, en doet zijn werk ook goed.www.vandeveldedirk.be Gelegen te Sint-NiklaasVEEL SUCCES
Hey Sofie,Onze ceremoniemeester is Wilfried Van Laere van Stekene (Meersstraat) hij is sympathiek en vriendelijk. Wij hebben zijn adres gekregen van Ceremonie Pauwels te Sint-Niklaas. Zijn nummer heb ik niet direct maar vindt je vast wel op de website van de gouden gids. In Beveren is er eveneens een ceremoniemeester waarvan ik alleen maar goede dingen heb gehoord en woont in de Pastoor Steensenstraat. Hij doet het buiten zijn uren.Veel succes.Groetjes Karine16-09-2006
Wij hebben Joris Temmerman van "The Wedding Planner" uit Lede => www.theweddingplanner.be Zeer vriendelijke en bekwame man lijkt ons.Groetjes,Saar(25/08/06)
de best in St.Niklaas en omgeving vind ik Dirk Stuer te Waasmunster maar ik vrees dat je voor 15 juli nog geluk moet hebben dat je een ceremoniemeester gaat vrij vinden.Ook Dirk Van De Velde vond ik een goeie.
Wij hebben Dirk van Bogaert uit Sint-Niklaas geboekt. Heel vriendelijke man, stelt je direct op uw gemak. Beck uit Sint-Niklaas lijkt ook wel goed te zijn. Als je op de website van Serwir hotel uit Sint-Niklaas gaat kijken, kan je ergens bij de prijzen voor je feest er te geven een lijst terugvinden met een aantal adressen van ceremoniemeesters uit de streek. Veel succes nog.