Terug naar overzicht
Amaaiiii héél mooie foto's!! Jouw kleed is echt prachtig!!! Vind het altijd leuk om die verhalen te lezen, dan verheug ik me nog meer naar onze grote dag!! Alvast een dikke proficiat en geniet van het getrouwd leventje!!! Groetjes xxx
Super leuk om te lezen!! Doet me echt uitkijken naar mijn dagje, dat stilaan dichterbij komt :) Tof te lezen dat alles zo vlot verlopen is. ik wens jullie samen nog veel geluk toe!! en nog een dikke proficiat!!! geniet nog van jullie witte broodsweken! groetjes
Mooie foto's Jullie zien er echt gelukkig uit. Geniet nog maar volop na. Wij hebben volgend jaar ook een trouwfeest van men nicht in De snip. Fijn om te horen dat het er zo goed was. Nog een heel mooi leven samen
Hey Maaike Wat een prachtig kleed. Ben echt onder de indruk.Kleine vraag van waar komt je kousenband? Die vind ik ook super.GrtjsVicky
wauw jullie zagen er stralend uit! kan haast niet wachten tot het zover is bij ons de teller staat nog op 96 dagen maarja iedereen zegt het vliegt zo voorbij maar tog zal het nog eventjes duren en alles is al voorbereid dusja duurt het nog heeel lang.... grtz renske
Heel mooie foto's! Een dikke proficiat he!
Hey, Leuke foto's!! Super ben echt blij dat jullie er van genoten hebben. Veel groetjes Ellen
Bedankt iedereen! @ Vicky: die komt van de Veritas!
Maaike! Nu weet ik wie je bent, de zus van Karen!! ;-)
@ Tinneke: inderdaad :)