Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Al 20 dagen getrouwd...

6-5-2011 22:33:01
Wat vliegt de tijd! Zoals beloofd hierbij (eindelijk) een klein -ahum- verslagje.

Om 7u30 ging de wekker, zodat ik om 8u bij de kapper kon zijn. Zij heeft het echt super gedaan, mijn haar was echt heel mooi! Mercikes Kapsalon Exquisite in Merchtem! Daarna naar huis voor de make-up door een kennis (via via) die er heel erg veel verstand van heeft. Zij heeft ook mijn getuige, mama en zussen geschminkt en ze waren allemaal prachtig!

Om 10u40 kwam mijn man (doet nog altijd raar om te zeggen) aan, 5 minuten te vroeg! Ik was dus nog niet klaar, dus het was eventjes paniek :) Maar hij zag er fantastisch uit, echt een droom... Dan zijn we foto's gaan trekken in het Neromhof in Wolvertem, het resultaat is echt prachtig.

Om 12u kwam de suite toe bij mijn ouderlijk huis voor een hapje en een drankje. Om 12u45 arriveerde onze auto: een Hummerlimousine! Gekozen door mijn man, maar het was echt wel machtig om in te zitten. We hadden enorm veel bekijks wanneer we naar het gemeentehuis reden, ik voelde me echt een filmster :) De plechtigheid duurde echt niet lang, erna nog een kleine receptie en dan... op naar de kerk! Daar stond al wat volk buiten en iedereen applaudisseerde voor mij wanneer ik uitstapte. Magisch gevoel :) De kerkdienst was mooi en duurde niet te lang.

Dan op naar de zaal, waar we iets te vroeg waren, maar dat was ideaal voor familiefoto's :) Wat de zaal betreft: enkel en alleen positieve dingen. De recepties waren supergoed verzorgd, er waren meer dan 10 hapjes per persoon (warm en koud) en de drank werd constant aangevuld. Mensen geloofden zelfs niet dat we een forfait hadden :) Het was super dat het weer mooi was, zo konden we de recepties in de tuin doen. Het avondeten was ook superlekker, niets op aan te merken. Ook dan werd de drank constant aangevuld. Heel veel mensen hun glas is nooit leeg geweest... Dat van mijn oudere zus 1x, maar zij deed het expres om te testen hoe snel ze ging worden bijgevuld, typisch! Ze kwamen zelfs cola bijvullen, ongelofelijk. Het dessertenbuffet werd verzorgd door bakkerij Lucas in Merchtem (de zaal werkt ermee samen) en was enorm gevarieerd en heerlijk! Enorm bedankt aan feestzaal De Snip in Moorsel, we zullen met plezier onze volgende feesten opnieuw bij jullie doen!

De DJ -Bizz Music- heeft de sfeer er heel goed ingebracht en de dansvloer laten exploderen! Een aanrader!

Het was echt een onvergetelijke dag! Hierbij nog een linkje, zodat jullie wat kunnen meegenieten :)
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150596122425441.680835.711295440

Groetjes
Mevrouw Sneppe :)

Maaike
16-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1028

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik6-5-2011 22:54:48

Amaaiiii héél mooie foto's!! Jouw kleed is echt prachtig!!! Vind het altijd leuk om die verhalen te lezen, dan verheug ik me nog meer naar onze grote dag!!
Alvast een dikke proficiat en geniet van het getrouwd leventje!!! Groetjes xxx

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik6-5-2011 23:51:41

Super leuk om te lezen!!
Doet me echt uitkijken naar mijn dagje, dat stilaan dichterbij komt :)
Tof te lezen dat alles zo vlot verlopen is.
ik wens jullie samen nog veel geluk toe!! en nog een dikke proficiat!!!
geniet nog van jullie witte broodsweken!
groetjes

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik7-5-2011 0:19:52

Mooie foto's
Jullie zien er echt gelukkig uit. Geniet nog maar volop na.
Wij hebben volgend jaar ook een trouwfeest van men nicht in De snip. Fijn om te horen dat het er zo goed was.

Nog een heel mooi leven samen

Vicky
24-9-2011
 Meld misbruik7-5-2011 8:03:56

Hey Maaike

Wat een prachtig kleed. Ben echt onder de indruk.
Kleine vraag van waar komt je kousenband? Die vind ik ook super.
Grtjs
Vicky

renske
12-8-2011
 Meld misbruik7-5-2011 10:30:01

wauw jullie zagen er stralend uit! kan haast niet wachten tot het zover is bij ons de teller staat nog op 96 dagen maarja iedereen zegt het vliegt zo voorbij maar tog zal het nog eventjes duren en alles is al voorbereid dusja duurt het nog heeel lang....

grtz renske

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik7-5-2011 18:55:17

Heel mooie foto's!

Een dikke proficiat he!

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik9-5-2011 13:10:18

Hey,

Leuke foto's!! Super ben echt blij dat jullie er van genoten hebben.

Veel groetjes Ellen

Maaike
16-4-2011
 Meld misbruik13-5-2011 18:00:43

Bedankt iedereen!

@ Vicky: die komt van de Veritas!

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik22-5-2011 11:17:38

Maaike! Nu weet ik wie je bent, de zus van Karen!! ;-)

Maaike
16-4-2011
 Meld misbruik23-5-2011 18:50:47

@ Tinneke: inderdaad :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...