Nu Online
Momenteel zijn er 354 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Morgen onze vrijgezellen!

6-5-2011 23:36:17
Met nog 13 dagen op de teller is het morgen zo ver. Onze vrijgezellen! Het enige dat ik weet is dat ik spaghetti, een tupperware doos en een spade moet meedoen. Verder doen ze mij ook een kostuum aan, maar wat dat zal zijn is nog een groot geheim.

De spanning zit er hier al goed in ;). Ik zal dan wel eens laten weten in wat ze mij verkleed hebben :).

Groetjes,
een toch wel wat wantrouwende bride to be ;).

Sharon
20-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1029

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik6-5-2011 23:54:07

hey sharon,

spannend he!
ik kan daar maar 1 ding opzeggen, geniet ervan! het zal best wel een dagje worden dat je niet snel zal vergeten.
en voor de rest niet te veel stress?
heel veel plezier gewenst!
groetjes

Sharon
20-5-2011
 Meld misbruik7-5-2011 10:32:58

Ja, heel spannend. De zenuwen zijn er al hoor voor vanmiddag.
Voor de rest valt de stress voor de trouw wel nog mee. We zijn momenteel ook aan het verhuizen en ik heb meer stress daar voor ;).
Het begint dichtbij te komen hé voor ons! Hopelijk hebben we op de trouw mooi weer.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...