Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Babbelbox

7-5-2011 9:27:11
Beste Bruidjes en Bruidegommetjes :)

Ik ben bezig met de lijst van gegevens die de videograaf nodig heeft. We gaan via hem ook een babbelbox doen en we moeten een aantal vragen opstellen voor die babbelbox. Nu willen we naast die vragen ook graag dat de mensen gewoon iets kunnen zeggen. Hoe kunnen we dit dan best oplossen?

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 922

evelyne
20-7-2011
 Meld misbruik7-5-2011 10:31:43

Hi Claudia,

Misschien kan je gewoon een vraag stellen in de richting van: 'Welke boodschap wil je nog meegeven aan het pasgetrouwde koppel?' of 'Wat wil je ze nog zeker vertellen?' of 'Laat een berichtje achter voor het koppel na de biep ;) '. Ik zou het oplossen met een vraagje. Tis maar een ideetje! Klinkt wel tof hoor die babbelbox...

Veel succes ermee!

Groetjes,
Evelyne

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik7-5-2011 10:48:33

Welke videograaf heb je Claudia? Ben namelijk ook eens aan het rondkijken voor ene niet al te prijzige, dus ben wel benieuwd :-)

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik7-5-2011 14:02:24

Hey Emily,

Wij hebben Leolex Filmstudio van Berlaar. We laten ook zo'n fragment van de dag zien tijdens het avondfeest op scherm en dat is vooral het duurste denk ik. Het is wel een prijzige, maar als je dat af laat dan misschien niet. Ik heb hier ook al veel gehoord over Kurt Vermeylen en Freddy Van De Cauter die wel redelijk van prijs zijn. We hebben redelijk laat beslist om toch een videograaf te nemen en velen waren al gereserveerd.

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik8-5-2011 14:24:43

Oops, ik kom nu pas terug naar dit berichtje maar bedankt Claudia voor de tips! Ik zal het eens opzoeken, maar aangezien we in Berlaar trouwen is dat mss wel handig :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...