Terug naar overzicht
k vind het een heel mooi nummer. Bij ons zal mijn vriend met zijn moeder binnenkomen op 1 nummer met de suite en dan ik met mijn vader op een ander nummertje. Ceremoniemeester zegt dat dit beter is omdat de bruid dan meer in de belangstelling staat
Weet gewoon niet welk liedje er bij pas dan voor de bruidegom en de suite???, dit liedje had ik uitgekozen om samen met mijn papa binnen te komen
Wij hadden ook één liedje voor de hele suite, hoor! De mensen bewonderen de bruid toch altijd het meeste, of je nu één of twee liedjes kiest! Maakt geen verschil!
ook ik wilde 2aparte intredeliedjes maar ik vind nog steeds men keuze niet dus houd ik het maar bij 1liedje van enya only time
Bij ons zal het ook maar 1 nummer zijn voor de hele suite.
When you say you love me van josh groban is ook prachtig !
hey Deborah, beide worden gedaan: een apart nummer voor de bruid of gewoon allemaal naar binnen op hetzelfde nummer. Wat wij vaak moeten spelen is een instrumentaal nummer bij het binnenkomen van de suite (Canon van pachelbell, iets uit amelie poulain,...) en dan een gezongen nummer voor het binnenkomen van de bruid. Mij lijkt het heel erg mooi om "you raise me up" pas te laten beginnen als jij binnenkomt! Er misschien eens over denken om een rustig nummertje te kiezen voor de suite dat kan afgezet worden wanneer iedereen zit.