Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

soort trouwring

7-5-2011 11:19:58
Dag bruidjes,

Ik hou niet zo van typische klassieke juwelen en draag dus ook nooit diamanten of zo.
Al mijn ringen komen altijd van Christa Reniers en dus zou ik eigenlijk ook wel een ring van haar als trouwring willen.
Maar mijn aanstaande vindt dat ik nu toch eindelijk eens een diamantje in een ring moet dragen om toch eens wat anders te hebben dan de hele serie die hier al ligt.

Welk soort trouwringen kozen jullie ? zijn er nog vele mensen die een steentje (of meerdere) hun ring zetten of niet ?
En vind je bij FDO ook iets specialere modellen ?

groetjes
brenda

Brenda
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 572

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik8-5-2011 20:14:07

kan je niet bij Christa Reniers langsgaan en hun trouwcollectie bekijken? Je trouwring moet iets zijn dat jij mooi vindt natuurlijk hé :)
Onze ringen gaan ook niet bij elkaar passen, ik wil een ring laten maken naar mijn zin, met de vorm van een roos ed. :) mijn vriend zal een eenvoudige ring hebben zonder al te veel poespas...

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik9-5-2011 7:47:51

Hey,
Ben het eens met Heide. De ringen hoeven niet noodzakelijk bij elkaar te passen. Mijn man heeft zelfs geen ring. Best wel handig, dan kon ik echt kiezen wat ik mooi vond zonder met hem rekening te houden
Ik ben het ook eens met je vriend. In een trouwring mag een steentje zitten. Ik heb er bij mij ook lang over getwijfeld maar heb er toch 1 steentje in laten zetten en heb daar totaal geen spijt van. Bij mijn ring valt het zelfs niet zo gek hard op dat er een steentje in zit. Mijn trouwring kwam van goudsmid Gerda De Vrij in Antwerpen.
Als je van het Antwerpse bent: ook goudsmid Wim Meeusen heeft zeer mooie ringen en die zijn zeker niet klassiek hoor!
(Heb net even naar de website van Christa Reniers gekeken en wow zijn wel mooie en heel speciale ringen....mag ik vragen welke prijscategorie die zijn?)
Groetjes

Anke
1-7-2011
 Meld misbruik9-5-2011 10:01:03

Hoi,

Neem eens een kijkje op de website: www.juweelontwerpster.be

Deze dame maakt ringen en andere juweeltjes net zoals jij het wil !

Groetjes!

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik10-5-2011 18:58:33

@ ilse : gemiddeld rond de 250 euro

ik denk wel dat mijn verlovingsring iets duurder zal geweest zijn, dat is die met de 3 bergkristallen (staat 3x op site, bestaat met blauwe, witte, of okerkleurige stenen, ik heb de witte).

Eva
31-10-2011
 Meld misbruik13-5-2011 14:58:34

ik heb via aan collega mijn ringen zelf laten ontwerpen het zijn twee wit gouden. bij mij is er een roos mee inverwerkt en voor mijn ventje is het een gewone band (zelfde als bij mij maar dan zonder roos) in mijn roosje zit een zwarte diamant in verwerkt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...