Terug naar overzicht
kan je niet bij Christa Reniers langsgaan en hun trouwcollectie bekijken? Je trouwring moet iets zijn dat jij mooi vindt natuurlijk hé :) Onze ringen gaan ook niet bij elkaar passen, ik wil een ring laten maken naar mijn zin, met de vorm van een roos ed. :) mijn vriend zal een eenvoudige ring hebben zonder al te veel poespas...
Hey, Ben het eens met Heide. De ringen hoeven niet noodzakelijk bij elkaar te passen. Mijn man heeft zelfs geen ring. Best wel handig, dan kon ik echt kiezen wat ik mooi vond zonder met hem rekening te houden Ik ben het ook eens met je vriend. In een trouwring mag een steentje zitten. Ik heb er bij mij ook lang over getwijfeld maar heb er toch 1 steentje in laten zetten en heb daar totaal geen spijt van. Bij mijn ring valt het zelfs niet zo gek hard op dat er een steentje in zit. Mijn trouwring kwam van goudsmid Gerda De Vrij in Antwerpen. Als je van het Antwerpse bent: ook goudsmid Wim Meeusen heeft zeer mooie ringen en die zijn zeker niet klassiek hoor! (Heb net even naar de website van Christa Reniers gekeken en wow zijn wel mooie en heel speciale ringen....mag ik vragen welke prijscategorie die zijn?) Groetjes
Hoi, Neem eens een kijkje op de website: www.juweelontwerpster.be Deze dame maakt ringen en andere juweeltjes net zoals jij het wil ! Groetjes!
@ ilse : gemiddeld rond de 250 euro ik denk wel dat mijn verlovingsring iets duurder zal geweest zijn, dat is die met de 3 bergkristallen (staat 3x op site, bestaat met blauwe, witte, of okerkleurige stenen, ik heb de witte).
ik heb via aan collega mijn ringen zelf laten ontwerpen het zijn twee wit gouden. bij mij is er een roos mee inverwerkt en voor mijn ventje is het een gewone band (zelfde als bij mij maar dan zonder roos) in mijn roosje zit een zwarte diamant in verwerkt.