Terug naar overzicht
hey hoeveel vraag je voor de rode loper??
hallo, graag had ik een foto gezien van de enveloppedoos, alsook de prijs die je ervoor vraagt
hey Peggy, Hoop dat een onvergetelijke dag was. Heb ook wel interesse in de rode loper. Hoeveel vraag je hiervoor? groetjeskelly
Hoi, ik heb interesse in de enveloppendoos en de fotokadertjes. Prijs en foto altijd welkom op greet.debersaques@skynet.beMerci! GroetjesGreet
Help ... hoe zet ik hier foto's op , dankzij zoonlief , zouden jullie de foto's via onderstaande link kunnen bekijken :-) Om aan jullie vragen te voldoen :-) De prijs van de rode loper : 15 euro de prijs van de enveloppendoos : 20 euro de fotokadertjes : 0.50 euro/stuk de theelichthoudertjes : 0.50 euro/stuk http://picasaweb.google.com/ruvt.karting/TeKoop?authkey...
http://picasaweb.google.com/ruvt.karting/TeKoop?authkey...
hoi ik vraag me af van wwaar je die theelichthoudertjes hebt zijn heel mooi maar onze kleuren zijn rood wit je mag me altijd mailen naar missangelkeuh@live.be
Peggy, ik heb je een privéberichtje gestuurd. groetjes
Peggy, Ik wil heel graag de fotokadertjes overkopen. Waar wonen jullie ergens, of kan het ook verstuurd worden? Hoeveel vraag je voor de mand? vanessadaelemans@hotmail.com groetjes Vanessa
Die groene pareltjes, hoeveel vraag je daar voor? groetjes! Ruth
hey, Van de groene zaken mag je mij altijd foto's en de prijs doormailen op webshopje@gmail.com. Van waar ben je ergens aub? groetjes Cathy
Peggy, kan je iets laten weten over de fotokaders en de mand, want met nog 53 dagen op de teller wordt het tijd dat ik deze zaken in orde breng en als ik ze van jou niet kan overkopen, moet ik op zoek naar iets anders. groetjes Vanessa vanessadaelemans@hotmail.com
Peggy Wat is er nog beschikbaar van de dingen die je aangeboden hebt? Waar heb je die groene pareltjes gehaald. Ik ben er ook naar op zoek, maar niet in die kleur. Alvast bedanktMarjolein
Hoi Peggy, Ik ben wel geinteresseerd in de rode loper. Heb je deze nog? Alvast bedankt, Groetjes, Evelyne
peggy, heb je nog iets over van die artikelen?groetjes tanja
Hallo, Heb je de rode loper nog? Grtz Evy