Terug naar overzicht
Ik wil hier helemaal geen domper op de feestvreugde zetten, hoor Stefanie, maar is dit niet ietwat utopisch ? Iemand vinden die z'n eigen Porsche bestuurt en jullie wil rondrijden die dag, is misschien nog te vinden. Maar iemand die z'n wagen even wil uitlenen aan een volslagen onbekende en dan nog voor een halve dag... Mijn man is verzot op Jaguar en ik heb in heel België maar één bedrijf gevonden waar we het model dat hij wilde, konden huren zonder chauffeur maar dat was enkel omdat het maar voor max. 2 uurtjes was, anders ging de deal niet door...
ja fredie kan altijd proberen he waarom is deze forum ? misschien is dit veel gevraagd van mij maar ja kan proberen he!!
Kijk eens op website www.rent-a-classic.be . Deze persoon verhuurt een porsche uit 1963. Volgens de info die ik via mail gekregen heb, mag je hem zelf besturen... Groetjes, Els
dankuwel els!! zal een kijken naar de site!! ;)
www.dockx.be Goedkoop is het niet, maar ik zou ook nooit mijn wagen (als is dat "maar" een mini'ke) uitlenen aan een derde...laat staan aan een volstrekt onbekende. Begin maar hè, als er ergens een krasje is ofzo...
we hebben al iemand gevonden waar we een porche kunnen huren!! ;)