Terug naar overzicht
Wij hadden een choclade kerstbal laten maken met daarin een pakje waar op stond of ze onze getuige wilde zijn... maar toen was het wel kerstmis natuurlijk. Jammer dat pasen juist voorbij is...
Pieps Wij hadden bij ava een pralinedoosje gekocht en daarin hadden wij een balpen gestoken en een papiertje met een gedichtje of ze getuige wilden zijn. Ze hadden natuurlijk wel gedacht dat er iets anders in zat :D Dat maakte de verrassing des te groter! Groetjes
Ik had twee taarten gebakken (één voor elke getuige). Daarop had ik met van die versier-stiften onze vraag gesteld...
mijn zoon had een foto bewerkt met de vraag er op en dit in een mooi kadertje overhandigd
ik had een beertje met een t'schirt aan met daar op de vraag wil jij mijn getuige zijn. de beer had ik in een grote ronde doos gestoken
Wij hebben vacature's opgestuurd met de post, met daarin dan de aangepaste vereisten om getuige te worden.We hebben er leuke reacties op gekregen.
wij hadden ook een pen gekocht, in een doosje gestoken met papiertje erin...tekst: Wil je deze pen gebruiken om te tekenen als mijn getuige op 25/06/2011? Ze vonden het leuk...en daarna nodige traantjes :) Groetjes
Wij hadden een kalligrafeerset gekocht, waarin zo'n veerpen zit.. We hadden ze uitgenodigd om uit eten te gaan en hebben op een gegeven moment de vraag gesteld... En hebben ze daarbij het cadeau gegeven.. Ze waren allemaal heer verrast! xxx
hallo, Wij hebben een puzzel laten maken via Kruidvat. Daarop een foto van ons en de tekst Wil je mijn getuige zijn? Hebben wel de stukjes met de tekst op verstopt tot hij helemaal af was , anders wa de clue direct gevonden he! Groetjes!!