TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Penny
20-7-2011
|
8-5-2011 1:46:23
Ik zou nu voor het kleed gaan zien. Moest je tegen dan nog serieus afvallen ofzo kan je het kleed nog altijd naar een naaister doen om het te laten innemen.
Je moet voor jezelf uitmaken wat voorgaat.
Iets besparen en een mooi kleed hebben of achteraf beklagen dat je niet hetzelfde kleed vindt en iets duurder moet kopen....
In ieder geval succes ;-)
|
|
Sarah
17-12-2011
|
8-5-2011 9:50:50
Hey,
Ik zou eerst eens naar een winkel gaan en kleedjes van Ladybird gaan passen. Iets wat je graag ziet op het internet kan een totaal anders beeld geven dan wanneer je het kleedje aanhebt. Ik vond de kleedjes van Ladybird ook prachtig en ben toch voor een Nicole Collet gegaan.
Groetjes en veel pasplezier
|
|
Lynn
21-9-2012
|
8-5-2011 12:08:35
Hey Kei leuk seg, wij trouwen op dezelfde dag! :-) Ik zou nu ook al voor het kleed gaan kijken ze, wie weet zit je droomjurk ertussen en het zou echt zonde zijn om die mis te lopen ... Groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
8-5-2011 18:28:14
Een kleed op foto is àltijd anders dan wat je in het 'echt', op je eigen lichaam ziet!
Mijn droomjurk stond me absoluut niet! En de jurk die het is geworden, had ik niet eens gezien in de catalogus!
Als je nu een jurk van die site neemt, moet je die wel nog héél lang verborgen houden, hé?!
Ik zou, moest ik van jou zijn, toch nog wachten, ook al is het moeilijk... Hoe sneller je nu kiest, hoe langer het duurt eer je eerste pas er is...
|
|
elien
22-9-2012
|
8-5-2011 18:50:38
hallo
heb vandaag nog eens van alles bekeken ... en ik zie nog veel te veel dingen graag om nu al te kunnen zeggen daarin zou ik willen trouwen...heb dan maar besloten om nog wa te wachten...want idd...mijn figuur kan nog een klein beetje veranderen (hoop ik toch) en mss in de vcollectie van volgend jaar nog mooier iets te zien...en mijn mama zei ook...wij betalen je kleed dus je moet ni per sé de goedkoopste nemen...kies maar de jurk die jij echt wil...maar kkan het ni laten van rond te kijken naar allerlei soort kleedjes...
lynn...hoever sta jij al met je voorbereidingen??
|
|
Lynn
21-9-2012
|
9-5-2011 10:06:38
Hey Bij ons liggen ondertussen de zaal (Domein 't Meersdael), Dj (huis dj van onze zaal), vervoer (LPP Ceremonie), taart (Petit Gateau), Fotografen (trouwen op 2 dagen en hebben 1 fotograaf voor het wettelijk huwelijk en 2 voor de dag erna als de ceremonie en het feest) en videograaf (Freddy Van De Cauter) vast. Mijn mama is bloemiste in haar vrije tijd en zij gaat al onze bloemstukken maken. Voor mijn bruidsboeketten ga ik naar Cinfleur in Lier. Verder staan we nu in contact met de kapper en de mensen die onze ceremonie zullen verzorgen. De grote lijnen van onze huwelijksdagen liggen grotendeels vast. We zijn verloofd van juli 2010 en hebben er voor gekozen om nog zo lang te wachten om te trouwen. We zijn beide druk bezet en zijn echt blij dat we de tijd hebben om alles op ons gemakske te organiseren, zo hebben we nog van alles de eerste keuze en moeten we ons met niks overhaasten. In november ga ik kijken voor mijn bruidsjurk en voor een kostuum van mijn verloofde gaan we kijken in januari/februari 2012. De jurken van mijn moeder en grootmoeder zen van ons bruidsmeisje zijn ook gepland voor januari/februari 2012. Eens alles in grote lijnen vastligt ga ik me bezighouden met de details (versiering thuis, versiering zaal bespreken, enveloppedoos, ringkussentje, rode en witte lopers, ...) Groetjes Lynn
|
|
Nicole
|
23-7-2011 3:48:33
als je nog geen jurk hebt, ik heb nog een mooie rode trouwjurk, met strak lijfje, die je zelf kan stellen , ik was ook afgevallen tussen aankoop en trouwdag, maar met een geregen rug zit het altijd goed! groetjes coco
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|