Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hallo....op zoek...

7-5-2011 23:15:06
hallooooooo....

volgens mijn panneke dat ik opgesteld heb, voor het organiseren van ons huwelijk, zou ik tegen september 2011 de zaal, fotograaf, DJ en eventueel vervoer vast leggen.
de zaal ligt al vast....voor DJ sta ik nog nergens...onze zaal heeft een huisDJ maar meer dan dat weet ik nie echt.
fotograag heb ik in februari een eerste afspraak en naar gelang we daar ons goe bij voelen, eventueel nog een andere fotograaf bezoeken maar daarvoor heb ik al een idee.
maar voor het vervoer zit ik echt met de handen in het haar.
Mijn nonkel heeft een mercedes decapotable en ging vragen als hij ons nie van het gemeentehuis naar de feestzaal zou kunnen brengen. maar mijn aanstaande is nie aan mercedes, en ook ni aan old-timers...maar wa zouden jullie dan voorstellen. iets die budjet vriendelijk is. want we willen niet besparen op eten en drank tijdens het avondfeest maar dan wel op andere zaken. zoals uitnodigingen en vervoer...

mvg
Elien

elien
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 445

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik8-5-2011 1:43:31

Hoi,

Wij hebben het gevraagd aan een de man van mijn beste vriendin. Zij rijden met een Hilux Toyota, jeep achtig. Vonden het wel iets hebben om niet den klassieke toer op te gaan.

elien
22-9-2012
 Meld misbruik8-5-2011 21:28:25

hallo

Ben super blij....de vriend van kristof zijn nicht mag veel met testwagen rondrijden...allemaal vrij sportief...kristof, mijn verloofde is ZOT van sportieve wagens...
dus heb ik via hem een witte sportwagen gereserveerd....SUPER gewoon...en ik ga da proberen als een verrassing te houden voor mijn ventje...
BEN ZO BLIJ....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...